Hrm, först och främst så tillhär jag nite de där "gamla gubbarna", 17 år är man fyllda och anser mig ha rätt god syn ivf, den var tillräcklig för att få körkortstillstånd ;)
Sen att färgerna inte visas korrekt tror jag inte heller det är då min skärm har många gånger blivit prisad för sin skarpa och bra färgåtergivning. Nu när skytet är färdigt så ska jag frsöka med lite konstruktiv kritik med.
Det som är fel nu är att _allt_ är samma färg, textfärgen är mörk liksom högerkanten, detta gör att blicken söker sig utåt högerkanten när man skumläser, inte bra. Även så borde ni bygga upp sidan med <div>-taggar så att de anpassas efter upplösningen. Som det är nu när man kör i 1280x1024 så blir det vääääldigt mycket kloakbrunt på högersidan.
Sen alla ni som klagar på typsnittet, om ni sitter med en TFT-skärm så högerklicka på skrivbordet, välj egenskaper, klicka på fliken utseende och knappen effekter. Sen i andra drop-down-menyn så välje ni "ClearType". Sen okej, okej.
Då kommer tecken snitten anpassas efter tft-skärmmar och det blir mycket mer behagligt att läsa.