Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Riktigt skön tur!! Den satt jädrigt fint efter två-tre veckors uppehåll, nu vill man ut och köra MER!!:D
Himla kul att köra med folk som känner till området väl, majoritet ställena vi var på hade jag aldrig hittat till själv, stort tack!!
ja.. kul att se rutten på en bra karta, med höjdskillnad.
jag hänger gärna med fler gånger. nu väntar den obligatoriska träningsverken..
nu när jag har kört på stigen så skulle jag vilja köra där igen. undrar hur jag ska få stigen in i min gps. nu när jag har kört där vet jag ju hur fort man kan köra! :)
väldigt detaljerad karta! filen som du laddade upp någonstans måste vara skit stor. ((har en telefon med gps o har försökt ladda in kartor men de blir snabbt upp på 1 gb...)
Ok, jag utgår från Sandby 08:45 för att möta en cyklist i Måryd 09:00.
Vi försöker att vara där cykelspåret (som går mot Dalby)korsar vägen till Boklundens restaurang kl.09:15.
En cyklist utgår från Genarp och möter oss på halva vägen.
Kl.10 i Genarp kommer ev. fler cyklister att ansluta.
märkte sen att jag hade fel bult ytterst den låste aldrig, vilket betyder att den hade gängor på fel håll! när jag kom hem började det knaka igen så det var tur att jag inte fortsatte!.. jag får hänga med en annan helg istället. är det någon som lägger upp vilken rutt ni tog?
jag och en polare åkte ut till genarp idag och jag hittade hela vägen runt som ni visade i torsdags.. känner mig rätt stolt men också väldigt trött! synp att jag inte kunde hänga med på eriks morgån tur...
funderar på att sticka ut på tisdag! någon som är sugen?
ryggen är bra nu och är riktigt sugen på teknisk terräng. jag och min polare simon gjorde lite hopp i trollskogen här i torna hällestad. :)
hittade några nya stigar o försökte att finna gamla stigar som inte fanns längre :)
kliar fortfarande i mina ben, batterierna är laddade. blir kanske en spontantur till ikväll!