[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Riktigt härlig tur! Jag och min polare simon funderar på måndag-onsdag nästa vecka.. Beror på när folk kan. Nu är kroppen och cyklen slut.
//Alvar

[Happy ride] Genarp
mm det var riktigt skönt!
gps4.jpg ht=521

total längd: 22,77km ifrån Genarps IP

Senast redigerad av en moderator:
[Happy ride] Genarp
Riktigt skön tur!! Den satt jädrigt fint efter två-tre veckors uppehåll, nu vill man ut och köra MER!!:D
Himla kul att köra med folk som känner till området väl, majoritet ställena vi var på hade jag aldrig hittat till själv, stort tack!!

[Happy ride] Genarp
ja.. kul att se rutten på en bra karta, med höjdskillnad.
jag hänger gärna med fler gånger. nu väntar den obligatoriska träningsverken..
nu när jag har kört på stigen så skulle jag vilja köra där igen. undrar hur jag ska få stigen in i min gps. nu när jag har kört där vet jag ju hur fort man kan köra! :)

[Happy ride] Genarp
väldigt detaljerad karta! filen som du laddade upp någonstans måste vara skit stor. ((har en telefon med gps o har försökt ladda in kartor men de blir snabbt upp på 1 gb...)

[Happy ride] Genarp
alvar skrev:
-------------------------------------------------------
> När passerar du spåret i torna hällestad??

Kl. 09:15 tror jag kan bli lagom, så kan vi vara på parkeringen kl. 10.

(Tänkte försöka vara i Genarp på parkeringen kl.10 för att möta upp om det är någon mer som vill hänga med.)

Senast redigerad av en moderator:
[Happy ride] Genarp
Ok, jag utgår från Sandby 08:45 för att möta en cyklist i Måryd 09:00.
Vi försöker att vara där cykelspåret (som går mot Dalby)korsar vägen till Boklundens restaurang kl.09:15.
En cyklist utgår från Genarp och möter oss på halva vägen.
Kl.10 i Genarp kommer ev. fler cyklister att ansluta.

Vi ses!

[Happy ride] Genarp
märkte sen att jag hade fel bult ytterst den låste aldrig, vilket betyder att den hade gängor på fel håll! när jag kom hem började det knaka igen så det var tur att jag inte fortsatte!.. jag får hänga med en annan helg istället. är det någon som lägger upp vilken rutt ni tog?

//Alvar

[Happy ride] Genarp
jag och en polare åkte ut till genarp idag och jag hittade hela vägen runt som ni visade i torsdags.. känner mig rätt stolt men också väldigt trött! synp att jag inte kunde hänga med på eriks morgån tur...

[Happy ride] Genarp
funderar på att sticka ut på tisdag! någon som är sugen?
ryggen är bra nu och är riktigt sugen på teknisk terräng. jag och min polare simon gjorde lite hopp i trollskogen här i torna hällestad. :)

//Alvar

[Happy ride] Genarp
Jag är riktigt sugen på en tur ikväll. Och vädret verkar bli mycket bättre än tokregnet i måndags.

Tyvärr ser det ut som om jag måste jobba istället.
Om det ändrar sig och jag kommer från jobbet i tid så säger jag till.

[Happy ride] Genarp
dagens spontantur
gps7.jpg ht=347

hittade några nya stigar o försökte att finna gamla stigar som inte fanns längre :)
kliar fortfarande i mina ben, batterierna är laddade. blir kanske en spontantur till ikväll!

Tillbaka
Topp