Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Så här i semestertider så kommer jag att hoja kl 10 från Genarps IP på tisdag 22/7. Det blir ett par timmar i skogen i fikatempo för dom som vill och kan.
Ojoj vad man fick gräva för att hitta denna tråd, inte mycket aktivitet här inte. Kommer själv inte bidra med så mycket mer till tråden heller då jag flyttat från lund til alperna, just nu är det Chamonix som gäller http://happymtb.org/forum/read.php/1/956185.
Ett stort tack för alla trevliga rundor ska ni alla happy-riders i Genarp ha! Förhoppningsvis har jag gjort mitt i den skogen, men har ni vägarna förbi alperna så får ni gärna höra av er så kanske jag kan guida trevlig cykling eller skidåkning beroende på säsong. Ha en trevlig höst och se till att komma ut och cykla, det är ju så skoj!
ojoj,, alperna, ser fint ut!
var faktiskt ute idag i genarp, mötte tre stycken glada cyklister som var ute o hojjade. men annars har det varit dött..tyvärr.
vart är ni andra? har ni mycket att göra, eller e ni rädda att bli smutsiga? ;)
Jag har haft svårt att prioritera cyklingen bland alla intressen, vilket känns lite sorgligt såhär på sensommaren. Peacedog, hur fixar du det med två småungar? Har också det nu...
Benjamin skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har haft svårt att prioritera cyklingen bland
> alla intressen, vilket känns lite sorgligt
> såhär på sensommaren. Peacedog, hur fixar du
> det med två småungar? Har också det nu...
Fixar inte det något vidare. Kommer nog bara ut 2 ggr i månaden.
ondisc. Jag åker på busen 6 från Lund. Du kan ställa din cykel på eller under bussen. Den högst backar finns norrut från Genarp. Jag ska åker ut klockan 4.30pm i morgon (Jag Hoppas). Det finns så många DH banor nu. Jätte bra.
Jag ha haft en trevlig sommar i Skåne. All min Engelska kompisar klaga på osregnt, mörkt och kalt.
När ska du åker på Söndag Nizzy.? Om jag ha tid ha du plats för mig?
Tomtefar jag saknar för riktig berg. Fotona se cool ut.
farmboydavy skrev:
-------------------------------------------------------
> ondisc. Jag åker på busen 6 från Lund. Du kan
> ställa din cykel på eller under bussen. Den
> högst backar finns norrut från Genarp. Jag ska
> åker ut klockan 4.30pm i morgon (Jag Hoppas). Det
> finns så många DH banor nu. Jätte bra.
>
> http://web.mac.com/alexbromage/iWeb/Site/MTB Ska
> ne_files/IMG_2139.jpg
>
> Jag ha haft en trevlig sommar i Skåne. All min
> Engelska kompisar klaga på osregnt, mörkt och
> kalt.
>
> http://web.mac.com/alexbromage/iWeb/Site/MTB Ska
> ne_files/IMG_2141.jpg
>
> När ska du åker på Söndag Nizzy.? Om jag ha
> tid ha du plats för mig?
>
> Tomtefar jag saknar för riktig berg. Fotona se
> cool ut.
Självutlösare/fjärrutlösare eller någon som fotograferar?
jaha, så var man tillbax efter en störtskön tur!
perfekt väder, jobbiga små kids som försökte ligga rulle i "centrum" :) you name it!
blev det sedevanliga turen, hemme ifrån , genarp ip , runt om kullatorpet o hem igen via genarp risen... ... .. fattar ni? ni kan ju inte sitta hemma o dega :)
Måste vara väldigt lerigt i skogen nu. Jag som inte har bil skulle vara tvungen att ta cykeln på bussen om jag ska cykla i Genarp, får mig att fundera på om de tillåter att man slänger på en cykel som är helt nerlerad. Finns det något ställe man kan skölja av cykeln i närområdet, t.ex. en bensinmack (som då naturligtvis måste tillhandahålla rinnande vatten)?
Jag åker vid bussen till skogen alltid men bara dit. Jag brukar stannar på knivsåsen cyklar runt skogen och cyklar längs Skåneleden tillbaka till Lund. Det var inte så lerigt! Men jag har precise kom tillbaka och det var kalt, blåsig och regnigt i dag. Jag fryser!
hm, var ute i förra veckan, o nu med allt regn så skulle ja tro att det e rätt fuktigt där..
men vissa stäckor går nästan alltid att köra oavsett regnmängd.
Nån som är sugen på lite pannlampecykling en timme eller så imorrn?
Jag funderar på att starta en fikatur över Risen och kanske bort mot Häckeberga vid 19, hinner inte tidigare från jobbet. Jag har ca 2 h batteri på pannlampan och ändå sämre kondis...
nu vet jag inte, men i förregår så var det iskana på vägarna, dock i skogen var det fint, men mellan mej o skogen så gick inget annt än dubb.
just nu snöar det lite, kan komma med uppdatering av vädert i morrn!