Raggamuffin
Aktiv medlem
[Happy ride] Genarp
Här!
Försöker man hålla sig till granskogen är det kanon.
Försöker man hålla sig till granskogen är det kanon.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dave1979 sa:Och med ditt inlägg vill du?
jarek996 sa:Har jag skrivit nåt som tillåter dig kala mig IDIOT ?
jarek996 sa:Stackars killar ....
jarek996 sa:Stackars killar ....
Fy fan för att cykla i Östeuropa.jarek996 sa:73 sidor om 12 ( eller 30 , har ingen betydelse ) km lång skogsrundan med 125 höjdmeter .....
När jag kommer från mina MTB resor ( mest Rumänien , och övriga Balkan länder ) då bara tanke att jag ska till Genarp gör att jag mår illa.
jarek996 sa:73 sidor om 12 ( eller 30 , har ingen betydelse ) km lång skogsrundan med 125 höjdmeter .....
När jag kommer från mina MTB resor ( mest Rumänien , och övriga Balkan länder ) då bara tanke att jag ska till Genarp gör att jag mår illa.
jonte987 sa:Skönt att det blivit cykelväg på vita slingan. Makadamet ligger som ett salsgolv, men när kommer asfalt och lyktstolpar?
Farmor hälsar att det är skönt att slippa rötter och sten men att det fortfarande är lite jobbigt att cykla uppför till klinten. Kan inte kommunen fixa en tunnel?
jarek996 sa:Har jag skrivit nåt som tillåter dig kala mig IDIOT ?
Raggamuffin sa:Fel eller rätt fråga är väl en ren smaksak, för vissa är snabbast roligast.
Men en XC-hoj är klart snabbast, FS eller HT är nog mer individuellt för cyklisten i fråga.
De få få bitarna där en trail/enduro kanske är snabbare är bara några få % av hela slingan. De 10 sekunder man kanske tjänar nerför switchbacks är ju uppätna redan innan man passerar häcken i "uppförkohagen".
jonte987 sa:Är emtb tillåten på vita? Obs, det är en kompis som undrar.
Raggamuffin sa:jonte987 sa:Är emtb tillåten på vita? Obs, det är en kompis som undrar.
Är väl samma regler som överallt annars.
Om det är nånstans det inte behövs är det väl just där...om man inte har någon skada såklart.
jonte987 sa:Kör ut till Genarp nu och cyklar lite
Jag tänkte på att där finns det ett avtal med markägarna.
Behövs nej, hörde om nån som åkte där. Om sanningen ska fram så har jag varken emtb eller kompis.
Såg flera förra året. TråkigtSåg en elmtb i naturreservatet igår, sisådär runt lunchtid. ?
Facebook är nog bäst. Har inte sett några andra kontaktuppgifterHej igen!
Nån som sitter med kontaktuppgifter till person som kan ta emot en 'felanmälan' på en liten, svag och sned bro på vita rundan Häckeberga?
Mvh T