Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kör gärna som sist, vid 15. Men 12 går kanske också. Om jag öht kan...
Och så kanske vi kan försöka bli klara lite tidigare? Jag hade inte tid att äta innan jag skulle lägga kotten när jag kom hem i söndags.. :(
Tomtefar skrev:
-------------------------------------------------------
> 1500 går så bra så!
>
> Ser ut att kunna bli lite
> \|/
> -o-
> /|\
> också.
>
> Happy riding!
Jag skäms, men jag såg något helt annat och kunde inte begripa vad du menade.
Fick tänka länge innan jag förstod.
jo jag kom hem till slut :D
efter en kivig punka som inte ville ge sig.. (dubbel punka på bakhjulet) , annars var det en helskön tur! Och jag tror att Nils fick till lite fin fina bilder oxå :D
Det var skitkul idag! Vi körde den "vanliga" vändan ungefär. Upp på klinten och så. Två gånger! På vägen upp andra gången tänkte jag att fan, det här borde jag skita i. Nåt går alltid på tok om man gör nåt kul flera gånger, man ska backa ur när det är som bäst. Och mycket riktigt, praktpunka. Jag fick promenera ner... :( Tack för slangen PeaceDog!
Ännu värre för Dirty_Rider tydligen. Får lite dåligt samvete nu att vi lämnade dig ensam där i skogen!
Kul med lite nya ansikten också. Jag är väl kanske inte lastgammal i sammanhanget själv iofs. Men kul ändå.
Lundatok, varför var du inte med? Trött eller kass hoj eller bortrest eller vad? Bränna hallongrottor är ju inte nån speciellt bra ursäkt...
Fina bilder Nils! Blev den inte bra som jag tog inne i skogen? Och var det bara jag och Jöns som fick lite luft...? Heh heh... Bilden på mig är ju tagen precis innan det small...
Skoj att köra med er grabbar. Blev ju i alla fall några bilder men jag ställer upp som fotograf nästa gång också;). Åja Benjamin, jag flög rätt bra också (kändes det som, haha) i början av backen. Nya gaffeln funkade skitbra för övrigt. Sjukt nöjd. Ses nästa helg hoppas jag.
Trevligt att ni alla verkar nöjda efter helgens tur! trots några missöden.
Blev det inga nya bromsar Benjamin? Eller är det nya klossar som kommit på?
Vad tror ni om en tur imorgonkväll?
Eller är det så att det är för mörkt för tidigt?
Jag kan köra och har då plats till en till.
Jag kommer nog inte imorgon. Det blir mörkt tidigt, och man kommer hem sent. Dessutom ska jag ha nya bromsar och ny slang. Söndagar är så väldigt mycket bättre för min del. Lättare med barnvakt också... Ha det så kul ni som kör!
edit: Eventuellt kan jag komma ut dagtid nån gång mot slutet av veckan.