[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Då var det dags igen! På tisdag kör vi i Delsjöskogen som vanligt. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan. Vi ses!

/Leo

Tillbaka i götet o kvällsturer igen Leo.
Hade tängt hänga på men ägnade mig åt annan aktivetet istället.
20023.jpg ht=544

//Gerry

Tack för en härligt utpumpande tur! Jag gav upp efter en mil, tålde inte mer stryk idag (nådde nytt personligt rekord i både snittpuls och maxpuls), men blev inspirerad av er i täten att nå nya mål. Hoppas ni inte fick vänta för länge.

Hejhopp!

En härlig sommarkväll i skogen blev det. Stigarna var i fint skick, även om vi hittade en del lera också. Bra kört alla, tack för ikväll! Ses på torsdag!

/Leo

karta090721.jpg ht=562

18.17km blev det och

banprofil090721.jpg ht=217

385m klättring totalt.

Jag kände mig ovan vid stora stigar ikväll, ovant att få upp farten så ofta, även då det inte gick utför. Vi hann med att öppna för nytt kreativt vägval vid platsen där vi brukar stanna till mitt på blåbärsstigen, som vi körde "baklänges" ikväll igen. Ingen vågade sig på att rulla där, men om det är torrare nästa gång så får vi se vem som blir först. Olle Boll och anduro har ju varit med och spanat på den vägen några gånger, nu är grenarna inte i vägen längre, bara att skynda tillbaka dit! Gott om lera på sina håll var det också under turen, men absolut inte jobbigt överallt.

Tack för ikväll!

/ J

Tillbaka
Topp