Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mer cykling och mer värme, det blir det på tisdag. Räkna med 2.5 timmar, minst. :-) Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!
I vårat fall innebär det alltid mtb under tis tors, annars betyder hr bara att en grupp människor från sidan träffas och cyklar tillsammans så det kan innebära både lvg/mtb.
Själv har ja inte cyklat lvg i gbg så vet inte vilka dagar och tider son gäller men d kan säkert nån annan svara på..
Man ska nog inte vara allt för mkt blåbär för d är rätt tufft tempo och ganska så teknisk åkning som varierar från vanlig xc till nästan ren down hill korta stunder..
Fast det är ju bara att dyka upp och prova så vet du sen!
Full-Dynamix skrev:
-------------------------------------------------------
> I vårat fall innebär det alltid mtb under tis
> tors, annars betyder hr bara att en grupp
> människor från sidan träffas och cyklar
> tillsammans så det kan innebära både lvg/mtb.
> Själv har ja inte cyklat lvg i gbg så vet inte
> vilka dagar och tider son gäller men d kan
> säkert nån annan svara på..
> Man ska nog inte vara allt för mkt blåbär för
> d är rätt tufft tempo och ganska så teknisk
> åkning som varierar från vanlig xc till nästan
> ren down hill korta stunder..
> Fast det är ju bara att dyka upp och prova så
> vet du sen!
Tack för infon!
Får kanske sikta på en HR easy först. Har jag tur går min Stonebreaker 400 sönder så jag "måste" skaffa ny cykel.
Efter att bytt och lagat rock shox gaffeln för femte gången samt bytt vevlager var det
dags för premiärturen, efter ett par hundra meter lyckades jag få en dubbelpunka... :)
Tack för all hjälp med att byta slangarna!
Har lagt till lite modetips för den som vill vara så inne att han knappt får komma ut...
Fungerar även till leda in flygtrafik samt om man stöter på en rejvfest i skogen så
är man redan finklädd.
Tack för ännu en go tur! Ikväll var det ju nästan i ett klimat som hör hemma i de tropiska regnskogarna. Man blev snabbt genomvåt av svett och regnvatten från buskar, träd och pölar. Men vad gör det i sån värme? Jag som skulle försöka hålla tempot hyfsat jämnlågt för min egen del, hade svårt med det då både stigarna och cykeln lockade till bus.
När Leo signalerade att det nog inte blir någon torsdagstur från Franssons, så var vi några som pratade om andra alternativ. Här kommer mitt: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1682715
Vilken runda! Vi hade grym tur med vädret, det slutade regna precis innan klockan 18.00. Men det blev en blöt runda ändå, mycket vatten i träden och buskarna. ;-) Det var både halt och snabbt, då det inte var någon direkt lera någonstans. Riktigt kul! Bra kört alla, tack för ikväll. Vi ses om en vecka!