[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Det blir det, en tisdagsride mitt i semestern. :-) Räkna med ca 2.5 timmar. Samling korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Semestern är över och ja har varit sjuk så har missat senaste gångerna men på tors är ja med igen...

Den 17:e nu på söndag är det karolinertrampet i dalsrostock utanför Mellerud 12 mil norr om gbg.
Ett motionslopp på 15-30km..
Ja ska vara med och undrar om det är några fler som är sugna på att tävla i helgen. Ja kan ta 2 personer (cykelhållaren tar två cyklar o den tredje isf får läggas i bagageluckan så lite skruvande på den cykeln)

Läs mer på karolinertrampet.se

Riktigt kul var det ikväll! Vi cyklade en klassiker, Slick Rocks rundan, som tar knappt tre timmar. Fint väder och nästan torra stigar hela vägen. Bra kört alla, tack för ikväll! Och Leopold, det var riktigt kul att du hälsar på och får återse de gamla jaktmarkerna. :-)

/Leo

karta110712.jpg

Det blev 29km ikväll

banprofil110712.jpg

och så cyklade vi 543m utför. :-)

Tack för ännu en go tur alla. Det kan dyka upp en å annan dagstur framöver, såhär i semestertider, håll utkik.

Ja det var en riktigt skön tur ikväll. Tack allihop! Kände mig så pigg så jag tror jag tar å kör easy riden imorrn också :)

En underbar kväll blev det, och bra guidning med trevligt sällskap, och extra trevligt med den gamle amerikanen ;)

Ses torsdag

Stefan

ErikPe skrev:
-------------------------------------------------------
> Hajtand... Detta var ditt 500 inlägg..

Känns speciellt, hur såg du det, kollade du profilen?
Var du med å cykla igår?

Inte för att jag cyklar varje tur med Leo men jag har cyklat här i 5 år nu och igår var första gången jag cyklade Slick Rocks rundan.
Tack för en underbar kväll.

Jay skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack för ännu en go tur alla. Det kan dyka upp
> en å annan dagstur framöver, såhär i
> semestertider, håll utkik.

Jag har också semester så en dagstur skulle sitta fint.

//Gerry

Tillbaka
Topp