Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kommer om ni kan stå ut med att min taskiga teknik ger er tillfälle att vila och småprata. Ska ladda med mycket jävlaranamma så att ni inte behöver vänta allt för mycket.
Jag hänger nog också med, om ok, trots att jag aldrig varit med förut och är lite av nybörjare och nog lite äldre än genomsnittet. Får se hur mycket jag orkar, har kört nästan 70km totalt igår och idag, men segar jag för mycket så drar ni andra iväg bara. Skoj att få köra med likasinnade en stund i alla fall.
UMA skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kommer om ni kan stå ut med att min taskiga
> teknik ger er tillfälle att vila och småprata.
> Ska ladda med mycket jävlaranamma så att ni inte
> behöver vänta allt för mycket.
Leo skrev:
>
> Om konditionen är bra så kommer tekniken snabbt.
> Om du vill hinna vila mellan stoppen så går
> även easy rides på onsdagar, som stenmark drar
> i:
> http://happymtb.org/forum/read.php/1/1751548/17515
> 48
>
> /Leo
Jodå, konditionen är nog bra även om hösten inte direkt är formtopp för mig. Det var just idag jag kunde komma från 10-veckorskillen med kolik hemma så jag vill liksom passa på. Skulle er runda bli för långsam så får ni bara säga till så hittar jag hem själv. För ett år sen var jag med på två av dina rundor så jag vet att jag kommer få slita.
Ursäkta att jag stör. Men hur länge till kommer ni fortsätta köra ? Är i valet och kvalet om jag ska köpa cykel nu eller vänta till våren. Sedan har jag svårt att välja mellan om jag ska köpa en cykel med 100mm slag fram eller 130mm och uppåt. tips ?
janlot56 skrev:
-------------------------------------------------------
> Oj, lite väl teknisk terräng för en stackars
> nybörjare... Testar nån måndag alt onsdag
> istället.
Misströsta inte, första gången jag körde "Leotur" var jag smått chockerad över att man kunde köra så fort i skogen. Men det är bara att bita ihop och köra på så går det snabbt bättre och bättre.
Tackar & bugar för en härligt jobbig tur! Under 1:a svängen i skogen så var det enda jag tänkte "vad har jag gett mej in på" men det släppte ganska snabbt & sen kände jag inte att jag sinkade er sådära jättemycket även om jag då & då mer släpade på hojjen än satt på sadeln.