Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
holmbergen skrev:
-------------------------------------------------------
> Är inte så haj i området , finns de någon
> parkering i närheten som ja kan ställa bilen på
> ?:) de ja kan komma på e munkebäckstorget !,
Virginsgatan är det fritt fram att stå på. Finns en grusparkering längst upp till höger i Y-korset i slutet av gatan om det skulle vara trångt.
holmbergen skrev:
> Är inte så haj i området , finns de någon
> parkering i närheten som ja kan ställa bilen på
> ?:) de ja kan komma på e munkebäckstorget !,
Det går att parkera gratis på virginsgatan, precis brevid Franssons.
Får nog ta och hänga med på easy rum !, grymt skoj var de dock men kom ifrån er efter en stund !:( pga orkade inte med tempot . Dock hade ja tur så ja hittade en kille som också var försking så vi tog å körde mountainback leden !, riktigt skoj va de ! Så blir att öva öva å köra en easy run
Jag har varit upptagen i stort sett alla gånger det varit happyturer i sommar men nu ska jag försöka ta mig tid snart så jag får testa om jag klarar tempot på de omtalade "leo-turerna" =)
Tror jag kan hänga med hyfsat, det är i så fall utför som kan bli svårare med min ht, men jag får testa och se.
HellDriver skrev:
> Tack alla för en rolig kväll, riktigt fin
> cykling och den andra ex åttan var riktigt grym
> idag :-) impad!
>
>
> /Stefan
Och ännu en härlig runda i Delsjöskogen blev det. Vilket underbart väder, nu är det sommar på riktigt. Hoppas det håller i sig ett litet tag till. Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på torsdag!