Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ny vecka och lite nysnö. :-) Det kan bli en av årets sista puderfrossaturer, passa på. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!
jag vill ge en varning för den här okynnessnön som kom igår.
Isfläckarna finns kvar under och syns inte dessutom når dubben inte ner till isen vilket orsakar vådliga vurpor vilke vi fick känna på igår.
Ta de isigt.
Trailmaster skrev:
-------------------------------------------------------
> jag vill ge en varning för den här okynnessnön som kom igår.
> Isfläckarna finns kvar under och syns inte dessutom når dubben inte ner till isen vilket
> orsakar vådliga vurpor vilke vi fick känna på igår.
> Ta de isigt.
bollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har varit iväg och vilat upp benen med
> skidåkning i två veckor så nu jävlar ska det
> cyklas. Ses strax över sex med andan i halsen som
> vanligt.
Det blev en fartfylld runda ikväll! Den utlovade snöstormen uteblev, så underlaget var fast och torrt. Vi körde i drygt två timmar och fick ihop över 24 km. Bra kört alla, tack för ikväll!
Som vanligt blev det riktigt roligt och en bra blandning av fart och tekniska stigar.
Att starta med massor av klättring satte sina spår och benen blev lite sega i slutet :)
Cykeln känns bara bättre och bättre, på torsdag blir det till att testa
med 0.5grader brantare gaffelvinkel och lite högre BB.