[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Och visst blir det torsdagstur också, trots att det är skärtorsdag. Räkna med ca 2.5 timmar, så ta med pannlampan igen. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Senast redigerad av en moderator:
Tack för ännu en riktigt go tur! Det kändes skönt att vara tillbaka på cykeln efter det korta avbrottet. Jag hade turen att få tillbaka mina eftertraktade Oakleys efter att ha tappat dem, tack Orange!

/ J

Hejhopp!

Kul att ni gillade rundan! Vi körde en hel del gamla godingar, som Thin Lizzy - åt båda hållen, bohusleden mot Kåsjön och grönvita till vänster, Björndammsbranten och AndersS hemliga, sen vidare upp mot Bohusleden/Svartvit och upp till Getryggen, västra långvattnet - Ulriks nya, upp till Getryggen igen, sen ner mot Thin Lizzy och sist Bergbanan på hemvägen. :-)

Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på söndag i skogen, skriver en tråd om det strax - våffeltur Jonsered/Paradiset!

/Leo

karta090409.jpg ht=508

Totalt blev det 24.013km

banprofil090409.jpg ht=218

Och så 478m klättring/utförskörning

Wohoo.. vilken tur, lite kladdigare än förra turen. Men det är fortfarande så man undrar var all lera är :D
Avlsutningen med baksidan på getryggen in i thin lizzy blir en klassiker.

Ulrik nya = "Styrklämmaren"

Jay... det var tur att jag såg dom och fick lite vila så jag orkade med att trycka på ordentligt uppe på getryggen....

Kul med lite längre kvällsturer, man ska passa på när vädret är sååå fint!
Trevlig påsk!

en riktige goe jev tur alltså bra tempo och riktigt fint före och fina fina stigar. sign me up för nexta vecka. vi ses då!!

keep on riding in a free world \../,

Ja, löftesbrytare blev jag igår, men ni klarar er säkert utan drivankare där bak. Jah tog en lite tidigare tur med Igge och Mikael P som bar från Mölndal ned till kållered och tillbaka, fin tur för oss gamla gubbar!

Ses på söndag då!

Tillbaka
Topp