[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Som vanligt, mer skogsåka blir det på torsdag. Ett par timmar, oavsett väder. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Okej, nu har jag sett de här annonseringarna flera gånger den senaste veckan ... Jag vill ha min cykel nu ... så jag kan vara med! :-D

Vad har ni för svårighetsgrad? Jag är ingen van skogstrampare och vill ju inte vara den som sinkar alla.

Finns det några parkeringsplatser i närheten - det är lite långt att cykla dit OCH vara med på rundan. :)

Mvh,
Andreas

Det brukar gå att stå ut med gatorna där i närheten.

Om inget har skett med tempot så brukar det vara högt (Leo-tempo).

Skall nog skaffa mig lite kött på benen innan jag hakar på ett Leo-tempolopp ... :-)

Jaja, vilja och våga verkar vara 75% av MTB'ing så ...

Mvh,
Andreas

Samma fråga som i Tisdags-tråden - när blir det ett Sloppy-Ride för oss som inte har kondition som Duracell-kaninen Leo....? :)

doubleH skrev:
-------------------------------------------------------
> Samma fråga som i Tisdags-tråden - när blir det
> ett Sloppy-Ride för oss som inte har kondition
> som Duracell-kaninen Leo....? :)

+1 på den! :-)

On Topic: Jag kan inte komma:

Off Topic:

Det brukar vara lite lägre aktivitet på easy och sloppyrides under sommaren. I år har det varit extremt låg aktivitet. Det skulle dock inte förvåna mig om det börjar dyka upp easy och sloppyrides inom en eller ett par veckor. Bla Oscar och Plumse brukar ha lite lugnare turer i Änggården.
Ett alternativ är att ni själva läger ut en sloppytur och hoppas på att någon som hittar lite bättre hjälper till att guida.

doubleH skrev:
-------------------------------------------------------
> Samma fråga som i Tisdags-tråden - när blir det
> ett Sloppy-Ride för oss som inte har kondition
> som Duracell-kaninen Leo....? :)

Senast redigerad av en moderator:
Och visst ser det ut som vi klarar oss från regnet, som ska komma in vid 20.30! Ses ikväll!

/Leo

Tack så mycket för den underbara turen! Jag och Hampus vek av lite innan - hoppas att ni fick det meddelandet. Vi siktar på att hänga med på nästa tur också och nu lär ni inte bli av med oss i första taget!

Kors tvärs över hela Delsjöskogen, det blev en rätt ovanlig runda ikväll med några baklängesstigar. Grymt väder som vanligt, vi slapp regnet som nu öser ner. Bra kört alla, tack för ikväll!

/Leo

karta100812.jpg ht=595

Dagens karta, snurrigt värre, 16km blev det på två timmar
och så 402m klättring.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp