[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Nu är det riktig höst, blött och geggigt. :-) Räkna med ett par timmar i skogen. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Efter att ha kört ett två timmars pass igår kväll mestadels på stigarna runt Delsjö golfbana är jag extremt taggad inför kvällens tur!

Kommer!

Patric

Det var en skitig runda, bara att ställa sig i duschen med kläder och skor. Jag har också hittat det negativa med Schwalbe Wicked Will, dom funkar inte i dm-djup lera. Dom sjunker ned till botten dom med :-).

Tack för det alltid trevliga sällskapet!

Det blev en häftig tur på många sätt. För det är inte varje torsdagkväll i november som det dyker upp 15st vid Franssons! :-) Planen var att cykla runt Kåsjön och det gjorde vi, med en hel del extra stigar på vägen. Det enda vi inte hann med på 3h15min var Kvastekullaslingan, men den tar vi en annan gång. Bra kört kört alla, tack för idag! Vi ses på söndag, 10.00!

/Leo

ps. Poolis: Det gick faktiskt att ta sig framåt och upp i den backen cyklandes med WW, om man höll igång benen. ;-)

karta101104.jpg ht=425

26,2km blev det

banprofil101104.jpg ht=205

och 441m klättring

Vissa delar var extremt blöta idag, ändå kom jag hem med torra fötter... Bra eller dåligt?

Otroligt rolig tur som vanligt. Log hela vägen hem i motvinden. Längtar redan till nästa gång vi kör!

Patric

>
> ps. Poolis: Det gick faktiskt att ta sig framåt
> och upp i den backen cyklandes med WW, om man
> höll igång benen. ;-)
>
>

OK, jag behöver WW ben

Fina bilder, man blir ruskigt cykelsugen... förhoppningsvis får jag min nya gaffel i början av nästa vecka, MZ beslutade sig för att ge mig en ny, igen, denna gången blir det en 55 RC3 Ti :)

Tillbaka
Topp