Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nu är det riktig höst, blött och geggigt. :-) Räkna med ett par timmar i skogen. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!
Det var en skitig runda, bara att ställa sig i duschen med kläder och skor. Jag har också hittat det negativa med Schwalbe Wicked Will, dom funkar inte i dm-djup lera. Dom sjunker ned till botten dom med :-).
Det blev en häftig tur på många sätt. För det är inte varje torsdagkväll i november som det dyker upp 15st vid Franssons! :-) Planen var att cykla runt Kåsjön och det gjorde vi, med en hel del extra stigar på vägen. Det enda vi inte hann med på 3h15min var Kvastekullaslingan, men den tar vi en annan gång. Bra kört kört alla, tack för idag! Vi ses på söndag, 10.00!
/Leo
ps. Poolis: Det gick faktiskt att ta sig framåt och upp i den backen cyklandes med WW, om man höll igång benen. ;-)
Fina bilder, man blir ruskigt cykelsugen... förhoppningsvis får jag min nya gaffel i början av nästa vecka, MZ beslutade sig för att ge mig en ny, igen, denna gången blir det en 55 RC3 Ti :)