[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Mer cykling på torsdag, som vanligt. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Ska försöka komma loss imorrn med, det var så kul cykling i tisdags att jag knappt kunde somna sen på kvällen. Satt bara och flinade : )

Självklart.. Och endast nedförsbacke! Zzzz ;0)

Jobbade tisdag kväll, trist, lät som man missade nåt där..

Det blev en blöt och fin tur med ett par ordentliga vurpor som grädde på moset. Själv fick jag rensa hjälmen rejält ifrån skit:-).

Tack för idag, nu väntar en rejäl service av cykeln;-).

/Jonatan

Jag får tacka Mr. Hansson för sårtvätt och bandagering.. Trampade med vänster ben hem till strömmensberg (jobbigt) och tog sedan bilen till gamlestadens jourcentral och fick lite ompyssling med lite sårtvätt och tejpning av sårglipa, för ett hundra spänn hade ja gärna fått lite snygga stygn men men, får väl dra i hårdare nästa gång..
Hoppas ni övriga fick en trevlig tur, och skadefri framförallt.. Det var farligt ute idag..
Ses snart på en happy ride!

Det blev en lite kortare tur än väntat, men det var gott att vara hemma något tidigare än jag räknat med. Tråkigt att behöva avbryta en tur och rulla hem, men sånt som händer. Hoppas att du läker fort, Martin. Som sagt, det är rätt gott med knäskydd. Jag var skeptiker länge, men vill inte vara utan nu. Man blir ju inte odödlig med dem, men knäna är ju lite mindre utsatta.

Det var lite blött och halt, så vi körde bort till norra långvattnet ikväll. Förhoppningen var att hitta mindre lera då det är mycket klippor, men däremot är det rätt halt. Martin drop omkull på graffittilöpet, jack i knät men inget brutet som tur var. Krya på dig så ses vi kanske redan på tisdag!

Niclas premiärinvigde sin nya Sunn Tzar ikväll i leran, riktigt fin hoj! Den kommer du ha mycket kul med.

Bra kört alla, tack för ikväll!

/Leo

karta110811.jpg

15,4km blev det

banprofil110811.jpg

och 295m klättring

Tillbaka
Topp