Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
På grund av svårigheter att komma loss/sovmorgon/peta naveln så är vi ett gäng som kommer köra långt på söndag också. Samling klockan 09:00 vid kroppkärrssjön. Kläder efter väder, ett fikastopp på en mack i kil. Total tid ute i misärvädret, ca 6 timmar.
Mycket velande fram och tillbaka från min sida :) Nu blev det ändrat tillbaka Söndag iaf eftersom vädret verkar bli ok ändå. Vi är några som kör från Råtorp kl 09.00 så vi möts väl påvägen kanske?
Kör ni en tur över stockfallet först? eller kör ni samma inledning som förra veckan?
Huvudet mår mkt bättre nu. Nacken kommer nog vara lite stel imorgon bitti.
Hoppas jag fått ihop allas beställningar. Antar det inte är hemligt vad ni beställt så nedanstående bör ha kommit med i ordern. Allt skall finnas i lager och beräknad leveranstid är 3-6 vardagar, får se om den tiden kommer att hållas...
Vart kommer all skit ifrån? Jag o Jesper(Haffa) va ute igår och helt plötsligt ser vi och cyklarna ut som vi är på väg att förena oss med moderjord! Men kul ä dä :-) Vi tog rundan Kroppkär-Alster-Skattkärr-Edsgatan-Stockfallet. Blött o skitigt men förvånasvärt framkomligt ändå.
Igår kväll var vi 15 stycken som samlades vid KMTI för kvällens happyride. Vi delade upp oss i två grupper, en som skulle ta det lugnt och en som skulle köra backintervall i bryngfjorden.
Tack till er som var med och körde backe, riktigt sköj att ta ut sig rejält.
Fick precis meddelande om att försändelsen är redo att hämtas, dock inte var =) Får ta en tur till DHL och se om det kan finnas något skoj där imorgon. Isåfall finnes grejerna för avhämtning imorgon kväll och frammåt.
Hur har du lyckats slita ut mellanklingan först? Jag bytte ju alla klingorna fram i slutet av förra säsongen?? Kör du på så lätta växlar ;) Jag har den minsta klingan till XTR 960 i ok skick liggande om du vill ha en extra. Tyvär ingen mellanklinga dock...
Grattis Jordan till genomfört tjurrus. Såg i VF att du "tävlade" för min gamla klubb I2/IF. Och om jag förstår det rätt så var det en rätt tuff banan i år. Kanske den tuffaste någonsin. Verkar så där äkligt jobbigt de där 12km. Det är nog inget för mig;7)
bozz skrev:
-------------------------------------------------------
> nu har jag bytt bakklingorna på min cykel
> alldeles själv.Bromsen på Pitpron däremot
> slänger jag snart åt he-e..............:(
Behöver du ev någon hjälp innan massakern av bromsen? Kanske vi med gemensamma krafter kan få den till himmelriket! /Niclas/