Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fasen vad alla verkar käka mysko saker i denna tråd :-) Tar mig en kanna te och ett lass mackor av tegelstenskaraktär och räknar med en helt symtomfri kväll!
Eklund skrev:
-------------------------------------------------------
> Brattfors på lördag låter kul, jag
> preliminäranmäler mig!
Tvingas dra tillbaka min preliminäranmälan, sonen har innebandymatch och jag är visst funktionär. Är det spikat att det blir lördag?, eller är söndag ett alternativ?
Eklund skrev:
>
> Tvingas dra tillbaka min preliminäranmälan,
> sonen har innebandymatch och jag är visst
> funktionär. Är det spikat att det blir lördag?,
> eller är söndag ett alternativ?
Söndag funkar inte för mig, men kanske för nån annan. Två happy-Brattforsturer på en helg är ju bara bra.
Idag mina vänner så var det is på vissa rötter i skogen. Det var lite halt.
Idag lyckades jag cykla uppför hela den backen som vi var på toppen på när vi startade SS1 på skogens konung. Det var otroligt skoj att klara det. Det är tur att man inte växer ifrån att leka.
>
> Idag lyckades jag cykla uppför hela den backen
> som vi var på toppen på när vi startade SS1 på
> skogens konung. Det var otroligt skoj att klara
> det. Det är tur att man inte växer ifrån att
> leka.
Den klarade jag också för nån vecka sen. Härlig känsla och hög puls! (Fast jag lyfta cykeln över stocken, räknas det då?)
Hanna, jag lyfte också vid stocken. Det räknas ändå, det är ju själva backen det gäller. Vi får ta och ligga i lite med träningen så att killarna får känns sig lite hotade. Hög puls, verkligen. Den där kondisen skulle man behöva göra nåt åt.
För en prisskillnad på ca 200 kr, skulle ni köpt en trainer från billigare CRC, eller istället betalat lite mer från lokala CC och varit lite mer lokalpatriotisk och CO2-neutral?
Får bestämma mig först om jag kommer använda en trainer nånting i vinter eller ej.
Låter ju som en smidig lösning om man är för lat att pälsa på sig massa kläder och frysa röven av sig i skogen som är full av djupsnö, spåriga stigar, isiga spdpedaler, pannlampa med halvkass ljus..
Thomas skrev:
> Är det Robert på Boxer du pratar med Bozz?
JoMenVisstSörru..
> Hinner inte få varken lyse eller cykel ihop till
> denna vecka tyvärr, hakar på så fort allt är
> igång.
Kul! jag måste ha sällskap annars blir det för dåligt..
> Vad ska man ha för vinter däck förresten, som
> inte är dubbdäck?
WTB Stout är skitbra grepp i och underbara för träningen.. Trögrullade som bara faen. Måste finnas bättre dubbfria vinterdäck.
Det låter som något för mig. Har inte cyklat med pannlampa förut.
andematt skrev:
> Sugen på en skitslapp rolig pannlampetur i
> veckan.. Vilken dag passar bäst för mest
> sällskap?