Frolicc skrev:
-------------------------------------------------------
> När jag budade... säg 8 mil om dagen, 22
> arbetsdagar per månad. Det blir 176 mil. 264 mil
> på 1,5 månader... Du ligger efter lite där =)
> Fast där är liksom mysteriet, då fick jag
> betalt för att cykla. Hur hinner du med 200 mil
> och dessutom få betalt för att göra något
> annat?
Tittar minder på TV osv. Dygnet har 24 timmar och av dessa sover man kanske ca 6-7, jobbar 8. Ja det finns ju hur mycket tid som helst till annat. Se på Tv, cykla, eller?
Och ja, där ligger jag efter. Jag har kört 20 pass/träningsdagar, ute sedan den 8/10. Snittet är på drygt 9 mil/pass och endast 8 av dessa passen är på >10 mil. Men då cykel var ny så kändes det inte helt hundra att köra några längre sträckor i början.
> Du skall inte ut på en racertur på lördag morgon. En kortare sväng i dina ögon, kanske 2 -
> 3 timmar?
Ja det vore jätte trevligt och vädret ser ju ut att bli lysande för en cykeltur.
Men tyvärr, ja tyvärr är det väl inte, men jag ska ner på "Mässan" i Jönköping. Jag åker redan på fredag em.
Sen så tränar jag sällan på helgerna. Då tar jag igen mig och är med familjen osv. Om jag nu inte är på mässor och så. För det händer ju.
Nej nu kan jag inte sitt här längre. Cykla? eller inte, cykla? eller inte. Ja det är frågan.
Jo kanske en kort sväng. Bara 4-5mil, upp till Forshaga kanske och lite runt. Bara köra ur benen lite och så. Och i morgon tar jag mig en lugn och fin tur på 7.5-8 mil. Det blir bra det, tror jag.
Har re