[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad (del 2)

JoMenSåAtt skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad tror folk om en Happyöl på Bishops imorgon
> (fredag) nu när våren till slut börjar göra
> sig påmind?

Låter helt underbart. Ska kolla om jag kan komma loss!

jordan skrev:
> Ja då var den beställd en vit Canyon 54:a.

Grattis! Du blir farligt svår att hålla rulle på i sommar =)
Vad ska du har för Bianchin? Tänkte kanske man kan få provköra den och se om det känns nån avsevärd skillnad mot min gamle Crescent.

*Mmm* nu inväntas en vit 62:a vecka 22. Snygg annars den raläggen Andematt men för liten för att passa. Frolic du hade rätt. Jag vet inte hur jag mätte när förslaget blev 58? Det var på gränsen till 64 som jag låg. En centimeter till i benlängd så föreslog den 64. Det fick bli 62 vilket jag hoppas inte blev tokigt nu.

Ska vi säga kl. 20 för Happyöl/vatten drickandet? :)
Frolicc, de har Cola eller vatten också på Bishops. ;) Är KMet imorgon? Behöver ju inte bli så sent, men vore skoj om du kom ändå.

Tiki, en Rallyig 56:a hade annars varit rätt för min egen del men sponset från a-kassan räcker tyvärr inte..

När det gäller Bishop skulle jag gärna vilja komma loss lite ikväll till kl 8 men vi får se. Jag hör av mig om hur det blir.

Jordan och Tiki är med i båten för Canyonbeställningen, därmed är vi 4st. Jag fixar detaljerna ikväll fredag och sedan går beställningen iväg.

Klart du får testa Andematt men det dröjer ett tag innan jag får den nya.

Miamaria ska inte Robert hänga på och köpa en racer???

Är det någon som ska köra Cykelvasan???

Kul, jordan. Förstog jag rätt att Bianchin är en 54a? Tills vidare kör jag vidare på min nostalgicrescent med äggformat bakhjul och runddragna nipplar =).

Lutar åt att jag ramlar in till Bishop efter fredagsmyset med la familia i kväll. Runt 20:00 ca?

Hmm.. hade nästan glömt mitt lösen, det var så längesen jag loggade in. Eh, NÅGON övertalade mig till att köpa en ny racer. Kanske en bra idé om man ska ge sig iväg på någon flerdagarstur. Kanske ska rama in den gamla och sätta upp på väggen.

Provar att sambeställa med er andra, fick uppgifterna av Jonas, eller Tiki menar jag. 56:a Petrolblå Roadlite blir det.

Miamaria och jag ska ut och rulla asfalt med våra mtb imogon. Vi samlas vid jakobsbergsbron 09.30. Det kommer att gå i ett behagligt prattempo. Alla är välkomna.

Det går väl inte att spara ihop till sånt när inkomsterna understiger utgifterna =) Åsså ska man ju ha sig en vettig cykel oxå.. =)

andematt skrev:
> Du tror inte en 56 blir lite för stor, Hanna?
> Själv skulle jag gärna testa en 54a för min
> egen 56 känns liiiite för lång.
>
>
> Rösta på mina chips:
> http://www.olw.se/mysmatchen/?entryId=4214

Jo, jag hade nog lyckats navigera fel i Canyons Perfect Positioning System. 0.5 cm längre ben och jag hamnar på 56:an, men jag ska försöka styra om till en 54:a.

Jag Andematt och Miamaria tog oss en tur på ö:a idag med våra mtb. På lördag eller söndag tänkte jag ta en tur med mtb runt edsvalla. Tempot är behagligt prattempo. Samling Klaraviksgrillen 09.30. Vädret får bestämma om det blir lördag eller söndag. Hoppas att du vill och kan vara med.

På söndag skulle jag mycket väl kunna tänka mig att hänga på ut, på lördag har jag fotokurs tyvärr. Beror på väder... är enbart solskenscyklist

På lördag 27/3 är det LOPPIS I GARAGET igen, för alla er som gillar att gå på loppis.

Söndag förmiddag skulle preliminärt kunna funka för egen del för en tur likt dagens.

Tillbaka
Topp