Hej på er alla.
Ja då så då var VR 2010 klar då.
Målet var att köra med en Sup 12 grupp, dvs komma in under 12 timmar. Men nja det blev inte riktig som jag tänkt mig, men ändå. Efter Vadstena släppte jag gruppen då dom körde i ett allt för högt tempo för mig. Men vid backen innan Jönköping körde dom om mig. Dom gick in i depån i Gränna och i depåer går det inte så fort.
Jag körde på för mig själv. Långsamt, långsamt uppför och snabbt nerför. Jag toppade 73km/h under årets runda och det med ett CT vevparti 50/12 och det tycker jag är helt ok. Men visst ett 53/11 hade varit trevligare utför.
Efter Jönköping och på vägen upp mot Motala så måste jag ha kört om tre av de som jag startade med. En totalväggade och körde in på 14-15 timmar. Han dog tydligen efter Hjo och så var den dagen klar för honom Jag inte dog, men ni förstår.
En tog tydligen min rygg efter Hammarsundet och vi körde in på samma tid. Han såg mig, jag såg inte honom. De andra körde in på ca 10.35-10.45
Ja hur gick det då. Jo jag ska inte klaga. Körde runt på 11.32 och då rullade jag bara lite lätt från Medevi, 21 km, på ca 50 minuter. Och nej jag var inte speciellt trött, sliten eller hade ont. Körde bara i ett bekvämt transporttempo som passar mig. Sen var jag ju ute i går och körde in 7 mila runda;)
Ni andra då som körde. Hur gick det för er?