Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nej, jag har tyvärr inte hittat några bra stiger här (om någon känner till några så hojta till), men ute på Trossnäs finns det lite mer. Håller fortfarande på att utforska det området.
Funderar på att testa Bonäsleden på söndag. Är det någon som vet hur den är om man jämför med Skutberget och I2-skogen?
Geir okey synd då tror det kan vara ledigt på bonas men finns nog någon annan med mer koll skriv gärna ut tid och startplats här så kanske det blir en happyride av det hela :)
Ok. Cyklar ni Hammaröläden ut? Vart cyklar ni in på Bonäsleden? Jag kör bil från Vålberg så då tror jag heller att jag möter er vid leden istället för att cykla asfalt från Karlstad och ut. Eller finns det stigar redan från kanotklubben?
Brukar starta från mörudden. Där man svänger av mot mörudden och kommer till första fyrvägskorsningen, in i skogen på vänster sida. Bozz får hojta till om han menar en annan start på leden! Vi startar kl. 11:00 från kanotklubben så det tar en liten stund innan vi kommer dit.
Vilken kanondag! Ganska blött delvis, men vilken grymt kul stig. Tack Bosse, Niclas och Jens för en finfin tur! Skall definitivt hinna med Bonäsleden fler gångar innan vintern kommer.
HannaK skrev:
-------------------------------------------------------
> Tackar :-) Och tack för att du sålde din cykel!
> Och tack även till Bozz som var med på
> Vårrajdsreka-turen i Forshaga.
>
> /Fru Tiki
Helt och hållet Froliccs förtjänst som agerade förmedlare i den affären! Kärleken verkade ni fixa bra själva, minns fortfarande första Happyriden när det gick upp för oss andra vad som var på gång ;o)
Förresten, lever Meridan fortfarande eller har den förpassats till förrådets mest bortglömda hörn?
Det var riktigt igår roligt måste jag säga! Synd i början på turen att vi tappade bort varandra, men det löste sig galant!
För övrigt så har jag foto som hobby och skulle mycket väl kunna tänka mig att fota lite någon av kvällarna om det finns intresse. Har hyfsade fotoprylar så några bra bilder tycker jag att det borde bli, trots mörkret..
Okej! Det kräver ju kanske någon liten uppoffring från er, tex att det kanske tar lite extra tid. Men kan ju försöka ta det i samband med ett naturligt stopp på turen, kissepaus eller liknande.
För er som är intresserade av att köra lite CX nu under hösten så kör vi i OK Tyr MTB en liten träningsserie varje söndag. Det är bara att dyka upp eller att själv arrangera och bjuda in. Mer info på länken nedan:
andematt skrev:
-------------------------------------------------------
> Den sidan fungerar på en statlig myndighet nära
> dig. Frågan är om det går att spåra *varför*
> sidan har dåligt rykte hos telia?
För att den handlar om tomtar och troll förståss. Hade aldrig hänt om det var LVG.
Närå, så är det naturligtvis inte och på en "padda" nära universitet och på en teliatråd så funkar det utmärkt.
Efter en tids frånvaro (Mest jobb) tänkte jag försöka att hänga på er på Ons. Har inte suttit på cykeln på 8 veckor.
Är det KMTI kl 18.00 som gäller fortfarande ?
Hur regelbundna träningar körs nu.
Några bra gruppträningar på helgerna ??