[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag kör gärna racer. =) Kvällstid nästa vecka bör jag vara ganska flexibel.

Innan vättern var söndagspassen rätt långa, sen kan man ju alltid droppa av om man känner att det blir för långt. De brukar inte köra iväg alltför långt från Karlstad utan oftast är det bara två mil hem.. på gott och ont.

JoMenSåAtt, skickar du en beställning på däcken? Inte för att det är så värst blött ute just nu, men bättre grepp är ju alltid trevligt..

!!!!

Ja alla som vill vara med och beställa något från www.actionsports.de PMa in era beställningar till mig så lägger jag beställningen i helg.

!!!!

Senast redigerad av en moderator:
Öööh, galen adress? Jag komemr till en sida där man köper resor för att surfa...

Thomas: Var det inte utomlandsresa vi pratade om? ;) Hade glömt ett s i slutet, fixat nu.

Jordan: Du tänkte inte slå till på Sliders Racing Ralph istället för Nobby Nic? Sen gör du ett stort misstag om du tar Fat Albert istället för Kenda ExCavator eller Nevergal i min mening... men du gör som du vill. :)

OBS. Skicka beställningar via PM!

Senast redigerad av en moderator:
PM, skicka beställningen med PM, annars blir det ingen ordning på det. :) (Fältet, "Svara privat" under något av mina inlägg)

Tiki skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena Ville och alla 08:or!
> Trevligt, vi får väl göra ett försök att
> lotsa er rätt i skogen. Det var långt fram i
> tiden för att planera nu men droppa gärna en rad
> några dagar ínnan det beger sig så bör det gå
> att ordna en rajd.
>
> /Jonas

Stårlande, fått något pm med..Vi hör av oss om hur det blir.:)

Förresten grabbar o tjejer! Har nu ett upplägg loggat på ca 1,5 mil som nästan är single track hela tiden i Arvika. Från typ sjukhuset i Arvika till Gunnarskog. Tillbakafärden hann vi inte reka men det ska gå att göra något kul av det också. Det här var en riktigt kul sträckning faktiskt som förhoppningsvis också blir med i vårt cykelledsprojekt.

Då var det bara att sätta ett datum och utlysa en färd. Vore kul om vi blev några. 4 juli är Sunne öppet= inte bra för mig, 5 juli är Jordan och cyklar på annat håll.... någon annan helg?

Hej

Nu tror jag att mitt nyckelben är ok för cykling i skogen, blir det någe rajd i busken under helgen? Jag hakar på det mesta men har kommer inte att ha tillgång till mejl efter detta inlägg. RIng mig om ni ska ut på 070-4602300
Bim Toro

Jag sticker till Sunne imorgon för lite utförsåka och kanske lite grävahackayxabonkawhateva. Liften går från 11-16. Tjo!

Thomas: Ska kika på Big air-tävling med skidor på Olssons brygga imorrn där brorsonen är med så jag anmäler mig frånvarande från DH imorgon.

Jordan: Då är jag dessvärre i Skåne. Helgen innan kan jag annars är det först mot slutet av augusti som funkar för egen del. I annat fall får vi väl klämma det en kväll i veckan.

Miamaria va synd för det var en väldigt trevlig tur du missa.

Men imorgon blir det ju en trelig tur hoppas jag med solasta!!!

Bozz har nästan lovat att komma eller säger jag för mycket nu Bozz!!!

Det är väl kl 09 vid kroppkärrssjön miamaria?

Boz var det kallt i vattnet???

jordan, jag har tvättat min racer. Ska ta en provtur ikväll men imorgon står jag vid Kroppkärrssjön kl 9 såklart.

Sunne var stekhett idag, bara cykling och 4-hjuling som gällde idag, skönt!

Imorrn kör vi ett arbetspass i pisten, börjar 08:00 i Sunne. Frivilliga? ;)

ska försöka komma jordan men de blev sent i natt ...vickan va i stan.

Ja då var veckans 6:e pass klart. 98 km racer. Nästa vecka blir det också 6 pass med Skruvstad varvet som avslutning på veckan.

Vad säger du och resten av karlstadhappy om racer imorgon kväll efter jobbet?

Kil>Dömle>Deje>Hem

Alternativt

Banvallen till Deje>Norrut till Perstorp>Molkom>Hem

Är mer sugen på den andra vägen dpå jag inte kört den än iår. För att inte stressa bör avfärden vara rätt tidigt... vad sägs om 17:30 från Kroppskärrssjön?

joohan skrev:
> Tjena alla trevliga karlstadbor.
> Finns det intresse för lite racer bland någon av
> er eller är ni hardcore-offroaders allihop :)
> Visserligen skulle det inte vara fel med lite skog
> för min del heller men vet inte riktigt vad jag
> pallar eftersom jag bara har helstelt...
>
> Mvh,
> Johan
>
> edit: stavvning

Alternativt 3

Vi skiter i distansen och drar bort till trossnäsvägen och kör skiten ur oss på backintervaller?

Jag och Bozz körde den 2 gånger idag med solsta. Så nu är vi backtränade. kommer att ha nytta av det på Mörksuggan.

Frolicc kommer du till Skruvstavarvet nästa söndag?

Miamaria hur var vägen över Kil?

Haha, badade och låg på stranden idag =)

Nästa söndag kör jag motorcykel på kristinehamns gokartbana... tänkte köra med solsta en kort stund innan. Men de kanske inte har någon träning då

jordan, jo då vägen över Kil var fin. Passade på att ta en extrarunda på Hammarö efteråt. Tråkigt bara att hosta så mycket men det ger sig nog snart.

Gesunda visade sig från sin bästa sida igår, vi hade det skitskoj helt enkelt. :)

Idag bar det av till Årjäng för att bergsklättra, jösses vilken dag. Kommer somna gott ikväll.

Slänger upp lite bilder från igår i Gesundatråden senare om någon vill se hur vi haft det.

Vilka ska till Skruvstad på söndag? Jag skulle ju absolut inte dit men nu får jag finbesök som ska dit så jag börjar ångra mig.

Frolicc skrev:
> Vad säger du och resten av karlstadhappy om racer
> imorgon kväll efter jobbet?
>
> Kil>Dömle>Deje>Hem
>
> Alternativt
>
> Banvallen till Deje>Norrut till
> Perstorp>Molkom>Hem
>
> Är mer sugen på den andra vägen dpå jag inte
> kört den än iår. För att inte stressa bör
> avfärden vara rätt tidigt... vad sägs om 17:30
> från Kroppskärrssjön?
>
> joohan skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tjena alla trevliga karlstadbor.
> > Finns det intresse för lite racer bland någon
> av
> > er eller är ni hardcore-offroaders allihop :)
> > Visserligen skulle det inte vara fel med lite
> skog
> > för min del heller men vet inte riktigt vad
> jag
> > pallar eftersom jag bara har helstelt...
> >
> > Mvh,
> > Johan
> >
> > edit: stavvning

Jag tycker det låter väldigt trevligt med en runda imorgon, men jag är ska hjälpa föräldrarna måla huset imorgon kväll, vad sägs om tisdag istället? Då hinner min förkylning lägga sig lite mer också (anledningen till att jag inte var med idag med solsta).

Miamaria ser att cykelhandlarn mitt i mot dig blev 9:a i motionsklassen när Ränneslättturen gick tidigare idag.

Ser att det pratas om räsercykling i karlstad i veckan... Skall till Ksd på besök nu i veckan och är sugen på en tur om det är OK att hänga med?
Jag bevakar tråden så får vi se vad som händer. P.S. "Kroppkärrsjön" - är det vid badplatsen närmast Norrstrand eller har ni annan samlingsplats?

/Anders R

Då är det besätmmt att racercyklingen flyttar till imorgon tisdag med andra ord. Kan va kul att se lite nytt folk. Kroppkärrssjön är längst "bort" på norrstrand, jepp.

Ikväll då? HappysoftSSride? Racerride? Intervallride? Kom med förslag!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp