Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om nån har plats för mej, Frida och lilleman i barnstol så kan vi tänka oss att haka på. Boende fixar vi själva, jag har mina päron i GBG. Tiki har tänkt köra sin Tyskbil, nån mer som kan tänkas köra?!
Det är ingen fara Tiki. Ni får ju bli min testpatrul
om det blir något köp. Har nu varit ute och testat
delar av vår mtb-bana har i kr-hamn och jag tror
att den kan blir riktigt bra.
Strålande Eknor! Då löser det sig med transporten, välfyllda bilar styr ner på lördag morgon. Nu sitter jag här med skydden på och ska trampa bort till Jomensåatt. Bäst att öva inför helgen...
Då är vi tre pers med en cykel. Plus Björn med cykel. Totalt 4pers + 2cyklar. Björn sover också vandrarhem. Har själv bott på detta vandrarhem, nära Liseberg, funkar bra: http://www.goteborgsvandrarhem.se/
Klart du ska ha en Reign 3 Slider!
Hur är vädret i Kristinehamn? Cyklingsbart?
Här i Örebro är det piss, styr nog över till Kristinehamn snart tror jag.
Gör ett allmänt utrop till berörda: Ett fyrbäddsrum är bokat kostnad 275 kr + 60 för frukost, vi är som bekant 5 pers så jag checkar imorgon om de kan smyga in en extra säng för Björn.
Det var möjligt att boka ett dubbelrum extra men då kostar det 550 pix, annars var det rätt fullt där. Återkommer hur det ser ut med extrasängen imorgon förmiddag då bokningen är öppen igen.
Till något annat...För Bozz och Andematt m.fl som har lite fetto ambitioner. Vi har hittat två fina tekniska utförsrepor vid vattentornet. Imorgon kväll kör vi dessa och grovslipar formen.
Ska vi säga kl 18:00 vid soltorget (centrum) imorgon för huckningstur?
Förhoppningsvis så kan Thomas sluta upp strax efter. Vi cyklar bort mot Svinbäcksberget och kör lite DHlight för att känna på cyklarna och trimma tekniken.
Jag och Tiki hade grymt skoj där idag.
Undertecknad, Tiki, Eknor och Bozz är på iaf.
Tiki skrev:
-------------------------------------------------------
...
> Till något annat...För Bozz och Andematt m.fl
> som har lite fetto ambitioner. Vi har hittat två
> fina tekniska utförsrepor vid vattentornet.
> Imorgon kväll kör vi dessa och grovslipar
> formen.
Tack för omtanken men jag är förkyld och 40 mil norrut. Tänk, vi såg snö. Massor med snö norr om Orsa.. Brr! Vi får helt enkelt ta det en annan gång.
Jag skippar kvällens cykling, ska packa och förbereda för morgondagens äventyr.
Eknor och Tiki, jag ska ha med en barnsäng och en barnvagn så det är nog bäst att du monterar takräcket. Vi behöver nog en liten stund för att packa imorrn bitti så i god tid innan avfärd skulle jag vilja börja packa. :)
Kanske också kan va sugen på en Hammarötur imorgon. Kommer man till Hammarmacken om man cyklar cykelvägen längs Hammaröleden eller? Kollar nederbördsläget imorgon innan jag bestämmer mig.
kul att se happyiter på besök på dagens tävling, och tiki som packade bilen vid masterstarten.. Vi kom i mål som 12:a av 25 och är nöjda med det då vi slog flera helt rena killag. nu är jag trött
Du får hålla "vår" fana högt på lördag, jordan. Såg en till happyit i startlistan =)
Själv kommer jag hålla mig ur sadeln ett par dagar till. Efter ett rejält bakslag i förkylningsträsket med tre febriga dagar och "extra allt" om man får dra en parallel till gatukökens slem och gegg..
Vispers skrev:
-------------------------------------------------------
> nu kommer jag in som en nöt här :D
>
> Vet ni några roliga cykel vägar för mtb
> åkning.
>
> Mvh Erik
Hihi! Hej "nöt" =)
Testa att hänga med när det flaggas för tur i den här tråden. Förmodligen kommer du hamna på någon stig inne på gamla I2, I2, Sannaskogen eller kanske I2-skogen...
För lite längre utflykt från centrum räknat kan du ta de kartor du hittar om du klickar på länken längt ner i mitt inlägg.