Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har träningsvärk idag känns inte bra.cykla 2 mil o sprang 1 i föörgår körde konungen igår aj aj aj! frolicc fettodäck?ska man inte ha "svettodäck" på lördag?
jag skulle definitivt välje fettodäck framför svettodäck med tanke på alla rötter och stenar på banan. Slog igenom rätt flitigt under testrundan men klarade mig(till skillnad från Frolicc) utan punka.
Ska ut och paddla nu för att vässa formen.. Vem vet, det kanske blir det som avgör utfallet i damklassen, det kan behövas en armmuskel om man måste springa i mål med en havererad cykel.
Här har man varit på semester från datorn från i söndags egentligen, och ni håller på med värsta uppladdningen inför lördagens happening. Kom hem sent i går kväll från Sthlm.
Cyklade nu på eftermiddagen en kilometer eller två och hoppade o skuttade md lillgrabben här utanför. Skönt besked ifrån knäet som sa: "Du mår ganska bra men tat lugnt."
Har lyckats få punktering på mitt bakhjul igen... med cykeln ståendes i ställ (utan att bakhjulet nuddar backen) i lägenheten. Detta bådar inte gott inför lördagen.
Var ute med två andra från MS-klubben igår kväll och lade ytterligare 9 regniga mil till samlingen. Lite lägre tempo än lördagens runda men betydligt kyligare. Kände mig stark och orkade trycka på ordentligt i backarna på slutet.
[OT] Gör en engångsfuling här i cyklingsforumet.... Utlyser en Happysurfsession med samling kl 18.00 imorgon tisdag på Skutberget. Vi har tre nybörjarutrustningar och kanske någon dräkt, medtag dräkt om du har själv. Solen verkar stråla och det ska bli över 20 grader på kvällen med ca 3-5 m/s västlig vind.
Några har visat intresse:
Jordan?
Russia?
Hanna K
Bozz
Andematt the surferdude
Fler?
Vi träffas vid surfklubbens stuga som ligger 150 meter norr om motionscentralen på Skutberget.
Jag ska se om jag kan kränga mig ner i min gamla våtdräkt (inköpt 1987), men jag kommer ändå. Fan va kul det ska bli =)
Tror inte jag tar med min egen bräda o segel. Jag har ingen aning om iall jag har alla tampar och tåtar som behövs och det är bara bökigt att försöka jaga rätt på sånt i alla hast. Nästa gång kanske.
Det här blir lattjo. Om det är två som vill visa sig duktiga finns det en ett år gammal tandembräda som går att guppa ut på. Förresten ta gärna med någon fika!
Dä vá möe fart här på tråden.... Självfallet är du också välkommen Frolic. Ta gärna med den där dräkten Andematt utifall någon ser ut som du gjorde 1987.
Tiki skrev:
-------------------------------------------------------
> Dä vá möe fart här på tråden....
> Självfallet är du också välkommen Frolic. Ta
> gärna med den där dräkten Andematt utifall
> någon ser ut som du gjorde 1987.
Pffhtff! Hallå där, jag ser ut som jag gjorde -87. Eller kanske lite mer på mitten nu men annars är det nog rätt lika. Hoppas ingen har kamera med sig ;o) Vad har man på sig under våtdräkten?
andematt skrev:
-------------------------------------------------------
> Pffhtff! Hallå där, jag ser ut som jag gjorde
> -87. Eller kanske lite mer på mitten nu men
> annars är det nog rätt lika. Hoppas ingen har
> kamera med sig ;o) Vad har man på sig under
> våtdräkten?
----------
Freedom of choise: Själv köpte jag ett par för små Speedos för ca 15 år sedan på någon sensommarrea. De funkar än.