Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
sjukt sugen på tjurruset men hostan vägrar ge med sig... får se om jag dyker upp. är inte i storform direkt, efter 3 veckor utan träning(bortsett från en tävling)
kan inte se youtube hemma tyvärr, t-borg grön och t-röd!
Jepp det var igår, trodde inte någon från karlstad var intresserade av DLK. När kristet spelade på kåren för några år sedan var det visserligen en hel del folk men inte nog för att fylla nöjes direkt.
*he he tajt budget för de där videona Jordan. Den ena var hemvideofilmad i bollhavet på IKEA och den andra nere i källaren och i närmaste skog.
Hursomhelst kan du Jordan vara hos mig kl 10.30 så åker vi i samlad delegation mot Hannas residens. Är det någon som inte har transport går det fint att åka med mig.
vad ni än sett så va re inget mot vispers tunga aggressiva trumdunk på uno igår!!! vikken kille! MM o ja barra rööööööööööööös ;) har nån hört danska volbeat förresten?
öööö
Jag träffade en blivande Happyit som heter Kalle när jag tog en snabbrunda över domarringen-g-klaven-getryggen mm. Han har bra tryck i pedalerna för att vara relativt ny i spåren, också är han ishockeymålvakt. Kalle känner jag sedan innan och det blir en bra ingång i kommunens samhällsplaneraravdelning för att stärka MTB i Karlstad.
Gällande Brattforsheden: Kul då blir vi fyra imöra.
Hur gick det för er Frolicc och Bozz igår på Tjurruset? Jag och min sambo sprang tillsammans in på 1.10. Det var riktigt roligt och tur med vädret hade vi!