[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
andematt skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag tror bozz har smakat på härsken svamp.
> Faktiskt.

Som om det vore något nytt. ;)

*Springer iväg från Bôzz*

Hum, sker Brattforsturen på lördag hänger jag gärna med, men på söndag har jag svårt att slita mig loss.

Jag är ytterst flexibel kommande helg så för mig passar endera dagen. Tappar vi någon om vi kör på lördag istället? Caps-lock-Bozz, när är tjurruset?

Tjurruset starttid: 20 sept 14:00

Tänkte faktiskt åka ut o kolla på spektaklet för en gångs skull.

JAsså du Boss du skall finnas nånstans runt museet!! :D
Jag skall själv rocka loss på trummorna imorn på kulturnatten

sjukt sugen på tjurruset men hostan vägrar ge med sig... får se om jag dyker upp. är inte i storform direkt, efter 3 veckor utan träning(bortsett från en tävling)

Trodde aldrig att DLK och kristet utseende skulle bli utsålt i karlstad. Helvete också, någon som vill sälja biljetter till mig?

Vilka är det som kör brattfors imorgon? Står mellan det och en racertur med solstafolket, med fördel för solsta då de kör igång 2 timmar tidigare.

jordan med tjejkompis, Bozz och Tiki.

Va blev det igår Frolicc när det inte blev nöjes?

kan inte se youtube hemma tyvärr, t-borg grön och t-röd!

Jepp det var igår, trodde inte någon från karlstad var intresserade av DLK. När kristet spelade på kåren för några år sedan var det visserligen en hel del folk men inte nog för att fylla nöjes direkt.

Jag tror jag var på DLK 1994 eller när det kan ha varit. Det var i alla fall när de kom med "när christoffer spelar flipperspel".

*he he tajt budget för de där videona Jordan. Den ena var hemvideofilmad i bollhavet på IKEA och den andra nere i källaren och i närmaste skog.

Hursomhelst kan du Jordan vara hos mig kl 10.30 så åker vi i samlad delegation mot Hannas residens. Är det någon som inte har transport går det fint att åka med mig.

vad ni än sett så va re inget mot vispers tunga aggressiva trumdunk på uno igår!!! vikken kille! MM o ja barra rööööööööööööös ;) har nån hört danska volbeat förresten?
öööö

Bozz hittade mig vi penisonärsdansen och ledde mig till Vispers band. Det var som att resa i tiden!

HAHA, ja man måste dunka på hårt:D

Bozz Volbeat är grymma tycker jag. de har nått eget och det svänger :D

Träffade Frolic och Bozz vid målgången på Skutberget. Vi kom överens om att träffas hos Bozz istället kl 11.00. Då hämtar vi cykeln efter det.

Det bandet jag spelade med igår hette Third Eye. men solo gitaristen har hoppat av så vi andra kommer fortsätta fast byta namn samt göra nya låtar.

Men den myspacen till third eye är www.myspace.com/thirdeyesweden

fast det är med den gammla sångaren..

Jag fotar den första på Russia och Tiki flyger på sista.. That makes three of us =)

Det var värst! Bilden på Russia är kanon. När det gäller surfbilder klippte P-A till med en bättre surfbild för två veckor sedan: http://picasaweb.google.se/jensen1133/VarbergCamp08#5244103252571895106

Jag träffade en blivande Happyit som heter Kalle när jag tog en snabbrunda över domarringen-g-klaven-getryggen mm. Han har bra tryck i pedalerna för att vara relativt ny i spåren, också är han ishockeymålvakt. Kalle känner jag sedan innan och det blir en bra ingång i kommunens samhällsplaneraravdelning för att stärka MTB i Karlstad.

Gällande Brattforsheden: Kul då blir vi fyra imöra.

Stilig Table Top där Tiki! Vardagsmat i Varbergspostens sommarbildstävling antar jag, mer sällan man ser sånt här, eller?

Jag fotade en fuskare idag.
DSC00282.JPG ht=544
Lungt och stilla ner i dammen, rätt nöjd med utsikten kan man tro

DSC00283.JPG ht=544
GO! Go! Go! Vilken fajtingspirit!

DSC00284.JPG ht=544
Vaffasen.. Bredvid hindret?! Bosse, Bosse, Bosse... Vilken förebild.. Bah!

Tack Andematt, visst det är lite klurigare häruppe i dyvänern med bordsskivan.

Fräscht vatten på bilderna, i eftermiddags har halva Karlstad drabbats av kolera.

Damn Vispers! Ditt band spelar ju hur grym musik som helst! Du rockar på trummorna! Det är precis sånhär musik jag har fastnat för nu på sistone...

Hur gick det för er Frolicc och Bozz igår på Tjurruset? Jag och min sambo sprang tillsammans in på 1.10. Det var riktigt roligt och tur med vädret hade vi!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp