Happy t-shirt

Happy t-shirt
Kul att ni gillar förslaget. Det var onekligen rätt likt Rodeo-bilden vi verkar ha haft en liknande idé.
Det är Tobbe som är fotograf, fast det vet han nog inte om! =)

Happy t-shirt
Får diskutera det här tröjförslaget med Mathias när vi ses nästa vecka :-)

Enfärgat vitt tryck på färgade tröjor tycker jag är väldigt snyggt.

Happy t-shirt
jomper Skrev:
-------------------------------------------------------
> Får diskutera det här tröjförslaget med Mathias
> när vi ses nästa vecka :-)
>
> Enfärgat vitt tryck på färgade tröjor tycker jag
> är väldigt snyggt.
> life is for living

Skulle de inte va cykeltröja? Också.

Happy t-shirt
Kan man göra tröjan med två tryck på? eller kostar det för mycket?

Man skulle ju kunna göra någon flaschig bild på ryggen och en snygg logga ("Happymtb.org") på bröstet?

Happy t-shirt
En "happy" logga, eller? :-) (åkaren(från bushen mellan gbg/borås) på bilden kom inte till skada under beskärningen)

happymtb_4.jpg

/Leo

Happy t-shirt
PeZeta Skrev:
> > Orange tryck på brun tröja?

Kommer solglasögon ingå i så fall? För att skydda ögonen mot färgchocken :) Jag trodde kombinationen orange och brunt försvann i och med 70-talet.

Jag skulle vilja kombinera Mathias och Leos förslag. Mathias bild på framsidan av tröjan(dock något mer Freeride-aktig) och Leos text, på baksidan skulle det kunna vara en däcksrand (WTB Weirwolf kanske?).

Jompers förslag med vitt tryck låter bra (alternativt ljust grått?).

EDIT: Glömde ord...

Senast redigerad av en moderator:
Happy t-shirt
Ska bli intressant att se vad som kommer att hända.Eftersom alla tycker olika.
Jag stöder inget ännu,men jag måste allafall medge att Mathias förslag är bra.

Jag kommer nog använda happytröjan i vilket fall som helst =)

/M

Happy t-shirt
Orange tryck vore grymt snyggt tycker jag. Med ett enfärgat tryck borde det väll inte vara så svårt att ha olika färger på trycket eftersom det bara behövs en schablon, det blir ju lite mer att administrera dock.

Happy t-shirt
Inget tryck back annat än texten happymtb.org om ens det tycker jag. Annars kommer det bli spretigt med en bild fram och en bak. Det blir som Iron Maiden T-Shirts. (Och JAVISST! De var skitfina 1981 ungefär.)
Det tycker jag oavsett val av bild...

Happy t-shirt
Mathias Skrev:
> Det är Tobbe som är fotograf, fast det vet han nog
> inte om! =)

Tror du inte?

F'resten om man nu ska ha två tryck kan man väl ha happymtb.org på ärmen och huvudmotivet på bröstet. Eller happymtb.org på bröstet och bilden på ryggen.

Tur att jomper leker diktator i det här fallet, vi som grupp skulle aldrig kunna enas :-D

Happy t-shirt
Mathias Skrev:
> med en bild fram och en bak. Det blir som Iron
> Maiden T-Shirts. (Och JAVISST! De var skitfina
> 1981 ungefär.)

Där sa du det! Självklart skall det vara Eddie på mtb och happy ska stå i "maidenfonten"... ;-)

/Magnus

PS cykelbyxorna ska naturligtvis vara randiga också...

Happy t-shirt
Det märks att ni inte levde under 70-talet. Då skulle alla rum vara ångestframkallande i brunt å gult. Det glittriga 80-talet kom som en befrielse.

Happy t-shirt
Klart man var med på 70 talet, och älskade varje sekund.... När kommer cykeldojjer m platå och tights med utsvängda ben...?

Skämt åsido. Jag tycker orange på brunt skulle bli skitsnyggt.

Happy t-shirt
Orange på brunt är helrätt men jag skulle hellre dödat mig själv än ha klätt mig i den färgkombon för 10 år sedan. Jag gör ett förslag senare ikväll så får vi se hur det ser ut.

Happy t-shirt
PeZeta Skrev:
> > Klart man var med på 70 talet, och älskade varje
> sekund.... När kommer cykeldojjer m platå och
> tights med utsvängda ben...?
>

Första rutan är inte bara dagens sanning, det är en evig sanning!

berglin_051202.gif

/Magnus, som missade drygt två månader av sjuttitalet

Happy t-shirt
Ja vad ska jag säga då som var med från tidig 60 tal, och gick in i tonåren under 70talet ;-) Hmm är jag verkligen sååå gammal??

Minns dem där färgkombinationerna med blandade känslor, men är det majoritetens önskan så finner jag mig så klart, bara det blir tröjor helst en cykel och en offbike variant i ett paket vore kul och praktiskt.

Bosse

Happy t-shirt
Khaki med vitt tryck och brun med orange tryck. Jag kan trycka två varianter.

För allas info så är inget alls spikat på något vis, men jag kommer som sagt fixa det.

Förra omgången kostade tröjorna 100:- + eventuell frakt. Det var ett hästgöra att ta in förbeställningar och sen distribuera tröjorna, framför allt till de som ville hämta själva.

Den här gången kommer jag köpa hem en stor bunt tröjor och sen skicka mot betalning, priset kommer antagligen bli 150:- inklusive frakt, 250:- för två tröjor inkl frakt. Men jag lovar inget. :-)

/tröjdiktatorn

Happy t-shirt
Beställer man i tid så finns det de storlekar man önskar förstås... :)

Jag har förstått att det finns ett väldigt stort uppdämt köpbehov här, jag lovar, jag har inte missat det..!

Happy t-shirt
Jomper:

Blir det alltså "bara" offbike = T shirt och ingen cykeltröja, för det verkar lite för billigt med 150kr för en cykeltröja med tryck??

Bosse som också skicka köpsignaler ;-)

Happy t-shirt
jomper Skrev:
> Beställer man i tid så finns det de storlekar man
> önskar förstås... :)

okej, en Medium tack! ;-)

> Jag har förstått att det finns ett väldigt stort
> uppdämt köpbehov här, jag lovar, jag har inte
> missat det..!

Det var bra, när börjar du ta uppbeställningar då? *Vill vara säker på att få en* :-)

Happy t-shirt
Det här är alltså inte 100%, men frakten kommer isåfall ingå i priset och alla tröjor kommer skickas.

Betalning i förskott till ett postgironummer man får av mig. Men som sagt, jag återkommer... :)

Happy t-shirt
Post lämpligtsvis, allt annat kostar ännu mera hutlöst.

Förra omgången kostade det 33:- att posta en tröja. Plus lämpligt emballage. Small-tröjor kostade nog bara 22:- iofs men det är för bökigt att diffrentiera taxorna :-)

Happy t-shirt
jomper Skrev:
> Post lämpligtsvis, allt annat kostar ännu mera
> hutlöst.
>
> Förra omgången kostade det 33:- att posta en
> tröja. Plus lämpligt emballage. Small-tröjor
> kostade nog bara 22:- iofs men det är för bökigt
> att diffrentiera taxorna :-)
> life is for living

Borde det inte gå att rulla hårt, å få det som brev, billigare?

Tillbaka
Topp