Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Så fort jag och Mathias slipper ut från kunden vi jobbar hos just nu :)
Jag kommer trycka tröjor innan jag får beställningar. Det var en oerhörd massa jobb förra gången att först ta upp beställningar och sedan trycka tröjorna i massor av olika färger därefter.
Kommer chansa och beställa ett stort gäng tröjor och ligga ute med pengar istället.
Att ta upp beställningar innan kan ju göras väldigt enkelt om ni sätter upp en enkel webshop med tex oscommerce eller vad som helst. Klart att det blir struligt om man beställer i en tråd på forumet.
Jovisst. Det bökiga var mest att alla fick välja färg, storlek osv i förväg, det var ett jäkla sorterande hemma sen när jag fick 80 tröjor i en kartong... :-)
Riktigt grym tröja! O jomper, tänk på att det finns folk som inte är så kralliga här på forumet, mao tryck gärna upp någon small (åtminståne en till mig :D )
Finns ju siter där man skickar skapar ett konto och designar egna t-shirts.. (logga)
"Kunderna" beställer från det företaget och den som äger kontot får bestämma hur mycket
vinst denne vill ha på varje t-shirt (eller kaffemugg eller whatever...)
Men ni har koll på detta gissar jag?
www.spreadshirt.com använder min polare sig av annars...
Spreadshirt, Polyshop & co tar hysteriskt mycket betalt för sina tjänster imho. De tröjor jag sett har trycket varit bra på men själva tröjan i halvtrist kvalite..
Dessutom har de inga tröjor i mera cykelvänligt material :(
orienteraren skrev:
-------------------------------------------------------
> Riktigt grym tröja! O jomper, tänk på att det
> finns folk som inte är så kralliga här på forumet,
> mao tryck gärna upp någon small (åtminståne en
> till mig :D )
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> nejnej!!
>
> Vårkollektionen kommer bara premiärvisas då, det
> kommer att gå att beställa via post sen. Lovar!
> life is for living
Men vi som ska till mässan då, kan inte vi få handla på plats med typ förbeställning?