Happy VR -09 sub 9 03:38 [Nu är det kört]
Hej,
Vet inte om jag gör rätt nu. Men vill meddela att jag gärna hänger på Sub-9 teamet! Känns askul!
Sub8 teamet som startar kl 03.20 har en person som heter LEO styrt upp rejält. Vi måste agera på samma sätt. Jag har inte tillräckligt med erfarenhet - vem tar/har ledarposition? En ledare behövs, inget snack.
Team Sub8, jobbar med visselpipor för att få klungan att bromsa och öka. Kan vi göra samma? Jag tror det finns mycket att hämta från Leos instruktioner inför rundan runt pölen. Vädret ser inte ut att bli det bästa. Så för att hålla motivationen igång måste gruppen fungera bra. Stoppen känns rimliga. Belgisk klunga är i min mening det enda som kommer att fungera för att hålla jämn fart och spara på krafter - men då måste alla vara med. Det är teamet som kommer få oss att lyckas inte individen...det måste vi tänka på.
Jag lägger till mitt namn i listan längst ned.
1 Anders H
2 Olsson_Johan
3 Stisse
4 Daner
5 Saltgurkan
6 Jari
7 Per
8 Skier (Nils J)
9 Darre (Björn D)
10 AndreasM
11 Toxy (Kalle)
12 Superape
13 Magnus
14 Olby
15 Thor
16 Sten R
17 Kristoffer
18 Mathias (genom Darre)
19 Björn L (genom Darre)
20 Håkan (genom Darre)
21 SteffoN
22 Lars P (genom Darre)
23 Mugge (genom Darre)
24 Jimpa (genom Darre)
25 Patric (Paprikan)
26 cmo (Calle M)
27 fornander (Daniel F)
28 JonasG
29 Alex
30 Floda-Janne
31 Fredrik
32 MattiasA
33 SvenC
34 MTBAndretti
35 felix_sors
36 OlofH
37 Lasse S (Ljusdal)
38 Rickard (Umeå)
39 MrLi (Ljusdal)
40 Anze (Uppsala)
Vet inte om jag gör rätt nu. Men vill meddela att jag gärna hänger på Sub-9 teamet! Känns askul!
Sub8 teamet som startar kl 03.20 har en person som heter LEO styrt upp rejält. Vi måste agera på samma sätt. Jag har inte tillräckligt med erfarenhet - vem tar/har ledarposition? En ledare behövs, inget snack.
Team Sub8, jobbar med visselpipor för att få klungan att bromsa och öka. Kan vi göra samma? Jag tror det finns mycket att hämta från Leos instruktioner inför rundan runt pölen. Vädret ser inte ut att bli det bästa. Så för att hålla motivationen igång måste gruppen fungera bra. Stoppen känns rimliga. Belgisk klunga är i min mening det enda som kommer att fungera för att hålla jämn fart och spara på krafter - men då måste alla vara med. Det är teamet som kommer få oss att lyckas inte individen...det måste vi tänka på.
Jag lägger till mitt namn i listan längst ned.
1 Anders H
2 Olsson_Johan
3 Stisse
4 Daner
5 Saltgurkan
6 Jari
7 Per
8 Skier (Nils J)
9 Darre (Björn D)
10 AndreasM
11 Toxy (Kalle)
12 Superape