Rätt inställning pöjkar!!
Kör på så får ni se hur långt det räcker. Skulle det vara så illa att sub9 blir tufft, så försök ändå så mycket ni kan så kommer ni ju i alla fall få en bra totalplacering.
Det brukar ju vara så att dom åren då det varit bra förhållanden så har min totalplacering nästan alltid varit sämre än dom åren med sämre förutsättningar, trots bättre tid totalt. Det är ju helt enkelt flera som viker ner sig då. When the going gets tough, ni vet : )
Själv cyklar jag hellre 30 mil i regn och motvind än att sitta här och vara sjuk.
Det är ju lätt att säga när man sitter här, torr och varm men med huvudvärk - men så känns det just nu.
Morgondagens form får styra hur jag gör. Är halsen OK, vilopulsen bra, ingen huvudvärk...ja, då känns det ju fånigt att avstå. Snacka om att man varken vet ut eller in nu.
Dock tycker frun att det är vanskligt (eller idiotiskt, sa hon) att köra även om jag är bättre imorgon. 2006 körde jag med något i kroppen, och det resulterade i att jag var sjuk nästan hela sommaren. Hon blr nog sur om jag gör likadant i år. Jag med.
Alla med dagisbarn, familj, jobbarkompisar etc, läxa till nästa år:
Åk upp/ner till Motala två veckor innan VR, campa och lev ensam, isolera er, träffa inte en själ.