Happy VR -09 - SUB allt (utom 8) 03:38!

• Trådstartare Trådstartare Anders H
  • Start datum Start datum
bruse skrev:
-------------------------------------------------------
> Ber om ödmjukas om ursäkt, jag har inte läst
> denna tråd, och orkar ärligt inte. Men jag är
> intresserad av sub10, kan någon peka med hela
> handen och med myndig stämma säga till mig "där
> är tråden/inlägget/listan". Tack.

Alltså problemet är väl att komma med i den här startgruppen (som startar 3:38 eller nått, minns ej exakt nu). Det tror jag är för sent att fixa, om man inte redan tillhör den startgruppen. (VR har ju infört en massa hinder för cyklister som bestämt sig sent) :-(

Nästa skede är att dela upp dessa Happy-cyklister i olika sub-grupper. Detta håller väl på att ske så smått just nu. (Därav den nystartade sub-10 tråden ex.vis.)

"Jag har inte hört någor från subxx-gruppen"

Nej som sagt grupperna finns inte förrän man blir överens och bildar dom.
Happy står ju inte för några grupper utan det är vi som gör.
Själv har jag sabbatsår, men "den långe" har ryckt igång sub12.
Leo driver sub8 (som har en egen tråd. Anders H har på ett enastående sätt coachat anmälan och den här tråden.
Det finns en sub9, sub 10 verkar det inte vara någon fart i än och sub11 finns inte än.
Väldigt många anmälda men än så länge relativt låg gruppaktivitet.
Man kan inte vänta på att det kommer grupper och händer saker utan grupperna är vad ni själva gör dom till.

Lycka till

Som stolt lagkapten för sub12 med hittills hela tre medlemmar ser jag fram emot att susa fram i vår aerodynamiska jätteklunga. Skämt åsido, när det bildas en sub11-grupp kanske vi skulle kunna samarbeta lite i början av loppet, innan vi mesar blir för trötta?
Jag har f ö just kommit hem efter att ha cyklat från ett jobb i Västerås, 14 mil. Fy sjutton vad trött jag blev. Jag kräver besked: ska det vara på det här sättet???

Om du har fått förhinder eller viker ner dig av någon annan anledning så hör av dig till mig via PM så snart som möjligt så kan vi peta in någon annan i gruppen.

Körde sub10 förra året o rulla in på 8:57 så jag provar 8:30 i år. Ska sägas att det var flyt med andra snabba klungor.

fornander skrev:
> Finns det plats nu? =)
> Jag är hungrig på sub9!
> Bara jag som ska köra vänern runt i helgen?
>
> MVH
> Fornander

Jag ska köra Vänern runt, kolla med team leader Anders H angående plats i sub9-klungan osv.

Sent ska syndaren vakna. Jag har fått panera om min VR-debut, och söker därför nån SUB11-grupp att köra med. har fått ihop 200 landsvägsmil iår, plus ca 80 mil övrig cykling. Mycekt med Fredrikshof, så jag kan iallafall klungkörning bra i teorin ;~)

Nåra som ska köra SUB11?

Du får väl testa att byta startgrupp på plats i Motala. Och finns de ingen ledig tar du tex 3:36 och hoppas att sub 10 gänget kör på 9:57 =)

Är det någon från Linköping som har en plats över i bilen? Polaren som jag tänkte samåka med har blivit sjuk och kommer inte att deltaga på VR. Alternativt kanske det finns någon som passerar Linköping och kan stanna till en kortis i båda riktningarna. Jag kommer att starta 03:38 och cyklar med sub9-gänget. Hör gärna av er med via PM, ring eller svara direkt i tråden. Mvh Felix 070-600 66 64

Bang skrev:
> Hur många är på reservlistan???

Tyvärr gäller inte reservlistan längre. VR har satt lapp på luckan, bara startgruppsändring på plats.

Bang: Kolla fredrikshofs köp&sälj-Forum annars det finns folk som säljer startplatser till höger och vänster där, kostar iofs ngt mer än vad det gör att byta startgrupp, vet inte om tiderna passar dig heller.

Tillbaka
Topp