Tack för en fin tur och trevligt sällskap, Bitches! Det var en sann happyride i ganska lugnt tempo och mycket snack. Skitkul helt enkelt! Cykeln funkade sådär. Fat Albert och Reba =samla lera, gräs, pinnar och löööv och ett och annat kryp. _Alldeles_ för lite clearance där. Bakväxeln strulade också. Ibland gick det inte att trampa. Kedjan bara högg och stannade. Jag gissar att trissorna är så slitna att de inte får grepp om kedjan när det blir lite geggigt. Eller vad tror mekanikern där bakom skärmen? Det blir Nobby Nic i stället. Bromsbeläggen fram tog slut också. Sen cyklade jag hem solo genom stan. Vad är det med folk? Har de inte sett lera förr va? På skanstullsbron när jag racade men en gubbe på en hybrid började jag faktiskt känna av att jag bara druckit två liter vatten +en Mer och 3-4 dl kaffe. men jag lämnade hybridgubben bakom mig. :-) Lägger ut lite suddiga bilder när jag fyllnat till lite mer. Nu ska jag klämma en Bedarö Bitter! Tack för skjutsen Jocke (Janssson 99)! I owe you one!
Jocke bombar uppför
bruse
Hjälp! Rädda mig från tanterna som talar med hästar!
Klarar 2,4or?
2 fjärdedelar av av Ralf Hütters vänner.
Bruse, inte längre arg på SMHI.
Bruse forcerar en trappa.
Hit med kartan!
Vi är här. Nej, här. Nej nej, här!
Han ska alltid bestämma...
Nissesson och Janson99
Burse och Jansson99
Nissesson, grumt snabb!
Det var det. Vi ses nästa år!
Mmm, undrar hur den smakar?
Jag är inte så mycket för finöl, men den är helt ok.