Luthman Photography
Aktiv medlem
[Happyride] Bogesund 15/9 (nu med bilder)
Nu var det alldeles för länge sedan jag var på Bogesund och körde. Tänkte således att det kunde vara trevligt med en tur till helgen. Vilken dag är mindre viktigt för min del, det kan vi bestämma när/om folk visar något intresse. Själv hittar jag rätt bra på den norra delen av denna trevliga halvö, men det vore kul med någon som kunde peka ut riktningen på den västra delen av ön. Bgesund erbjuder väldigt fin och varierad cykling. Både snabba, flowiga stigar längs havet och steniga hällar i skogen.
Jag tänker mig ett par timmar, ett par mil, ett fikastopp. Ingen hets men delvis småteknisk terräng (vilket det iaf bitvis är på den norra delen).
Själv kommer jag att ta mig dit från fastlandet men det går ju lika bra att åka båt från stan.
Samlingsplats: Bogesunds Slott.
Tid: När det lämpar sig, men någongång på förmiddagen är väl lämpligt. Lämpligen så att de som vill ta båt från stan inte behöver gå upp allt för tidigt.
Någon som är sugen.
Jag tänker mig ett par timmar, ett par mil, ett fikastopp. Ingen hets men delvis småteknisk terräng (vilket det iaf bitvis är på den norra delen).
Själv kommer jag att ta mig dit från fastlandet men det går ju lika bra att åka båt från stan.
Samlingsplats: Bogesunds Slott.
Tid: När det lämpar sig, men någongång på förmiddagen är väl lämpligt. Lämpligen så att de som vill ta båt från stan inte behöver gå upp allt för tidigt.
Någon som är sugen.
Senast ändrad: