Visa din Fatbike

Visa din Fatbike
Det är helt fantastiska kvällar nu , helt vindstilla , givetvis på Tjörn

Bilagor

• IMG_6002.webp
    IMG_6002.webp
    313.4 KB · Besök: 19
  • IMG_6003.webp
    IMG_6003.webp
    731.1 KB · Besök: 19
Visa din Fatbike
En Pugsley med smalt framhjul? Det hade jag inte sett innan! Hur är den att cykla på?
kul&rätt stor skilnad i hur snabb &smidig den käns,med samma bra dämpade bakdel.blir rätt mycke lättare fram med en mycke lättare gaffel&2.3 däck istället för 5.5.
väldigt lik en helstel 29tummare.men för smalt fram då ser d såjävla fult&konstigt ut.
en cyklar ju också med ögonen.
but why? för att jag hade massa viktiga grejer att göra häromdär men så såg jag ju pugsleyn&kona uniten där i ögonvrån&så blev det bara sådär! bytte gaffel bara,men bytt tillbaks nu. ska sälja uniten,den är så jävla lång,långt fr en bmx, pugsleyn är ju som en bmx som ätit förmycke chips,underbar.

Senast ändrad:
Visa din Fatbike
Förhoppningsvis har jag två "orginalhjul" till Pugsley att sälja snart. Ifall nån har kört sönder sina.
jag kanske är sugen beroende på vad det är för fälgar!

har nån byggt hjul på rabbit holefälgar t sin pugsley? jag har ett par fälgar,men inget annat men är sugen på 29+ hjul.
har ni tips på hemsida eller nått sätt att räkna ut vilken ekerlängd till vilket nav? vill ha så tyst nav som möjligt men också billigt.

Visa din Fatbike
jag kanske är sugen beroende på vad det är för fälgar!

har nån byggt hjul på rabbit holefälgar t sin pugsley? jag har ett par fälgar,men inget annat men är sugen på 29+ hjul.
har ni tips på hemsida eller nått sätt att räkna ut vilken ekerlängd till vilket nav? vill ha så tyst nav som möjligt men också billigt.
Har jag använt. Det finns massa olika men ibland ger de olika resultat vilket är läskigt.
Till Pugsley behöver man räkna med offset.

Tillbaka
Topp