Markus örtendahl
Aktiv medlem
Visa din Fatbike
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En Pugsley med smalt framhjul? Det hade jag inte sett innan! Hur är den att cykla på?en kona unitgaffel&29hjul fram&tjockishjul bak,smidigt&kul!
nån som vill köpa en kona unit storlek L?
Visa bilaga 829947Visa bilaga 829948Visa bilaga 829949
Smalt framhjul (fast egentligen ett bakhjul) har jag aldrig haft! ;)En Pugsley med smalt framhjul? Det hade jag inte sett innan! Hur är den att cykla på?
Jag som trodde att cykla fatbike var nischat, sen skaffade jag en Pugsley och trodde det var tillräckligt nischat. Sen kommer det en hel subkultur med Pugsleys med smala hjul fram.
But why? Bredare fram än bak låter logiskt, men tvärtom?en kona unitgaffel&29hjul fram&tjockishjul bak,smidigt&kul!
nån som vill köpa en kona unit storlek L?
Visa bilaga 829947Visa bilaga 829948Visa bilaga 829949
Ibland rullar man med det man har till hands. Har man råkat knäcka sin fatbikes framhjul, då säljes nya inte i varje cykelbutik.But why? Bredare fram än bak låter logiskt, men tvärtom?
Förhoppningsvis har jag två "orginalhjul" till Pugsley att sälja snart. Ifall nån har kört sönder sina.Ibland rullar man med det man har till hands. Har man råkat knäcka sin fatbikes framhjul, då säljes nya inte i varje cykelbutik.
kul&rätt stor skilnad i hur snabb &smidig den käns,med samma bra dämpade bakdel.blir rätt mycke lättare fram med en mycke lättare gaffel&2.3 däck istället för 5.5.En Pugsley med smalt framhjul? Det hade jag inte sett innan! Hur är den att cykla på?
jag kanske är sugen beroende på vad det är för fälgar!Förhoppningsvis har jag två "orginalhjul" till Pugsley att sälja snart. Ifall nån har kört sönder sina.
jag kanske är sugen beroende på vad det är för fälgar!
har nån byggt hjul på rabbit holefälgar t sin pugsley? jag har ett par fälgar,men inget annat men är sugen på 29+ hjul.
har ni tips på hemsida eller nått sätt att räkna ut vilken ekerlängd till vilket nav? vill ha så tyst nav som möjligt men också billigt.