Happyride till helgen? (Göteborg)

• Trådstartare Trådstartare Gtx
  • Start datum Start datum
Kan inte i helgen då föreningen skall ha en städ dag, å sen skall jag ner till falkenberg. Så det blir bara mörker denna veckan.
Lycka till med spd övningarna, kan vara spännande

Trailmaster Skrev:
-------------------------------------------------------
> Helgen som gick var ju söderut så jag föreslår
> norrut.

Norrut låter bra för min del också... :-)

Jag är på (förutsatt att kroppen skakat av sig vad det nu är som tynger den).

Lördag förmiddag runt 12-13.00 skulle nog passa mig bra, vi får väll se hur många vi blir. Annars hadde en happy easy-ride också varit trevlig om Leo orkar hålla i en sån.

Hej!

Kan tänka mig att hänga på om vi kör söndag. Har inte varit ute på ett bra tag nu. Min gamla trotjänare till pannlampa ligger på dödsbädden och helgerna har gått åt till annat. Så jag har bara trampat pendlarcykel till jobbet, och det är ju inte så upphetsande precis.

Norrut funkar finfint för min del.

// Peter Luihn

Det blir ingen Easy Ride till helgen, men ut och cykla ska vi nog ändå. Kan kanske bli dubbdäckspremiär också. Inga fasta planer än.

/Leo

Jag hänger gärna på till helgen. Jag har förhinder på lördag förmiddag fram till 12 någon gång, annars går det bra för mig. Återkom med plats bara.....
//Kristofer

-Fred.
Man tackar å bugar..ser fram mot en guidad tur framöver. Har själv inte lagt ner så mkt tid på att hitta en bra rutt. skall kolla på tur sidan å se vat du knåpat ihop.

Göteborg är sig likt, det snöar, fem minuter senare smälter skiten till slask och nästa dag har vi ett skönt istäcke... :-(

Tillbaka
Topp