Jag vill bygga en HT i sommar, får äntligen eget garage och kommer att ha lite mer plats...stål vill jag ha, tyvärr är det rätt utfiskat på begmarknaden och det som sipprar ut är borta innan jag har hunnit googla fram en geometritabell. Funderar alltså på att beställa en ram, kandidaterna än så länge (med visst hopp om att få hem nåt i Aug/Sept):
www.pipedreamcycles.com
Based in North Yorkshire in the UK, free European shipping of Santa Cruz Bicycles, Juliana Bicycles, Santa Cruz Reserve carbon wheels and stockists of components, spares, MTB ridewear and streetwear from other leading brands. #wellbastardfast
eu.stifmtb.com
EU shipping included. The Nordest Britango 2 frame is a "downcountry" model. And what is "downcountry"? Well, it's something we invented in Nordest and it looks like a cross country bike when you go up a mountain track and an enduro bike when you go down fast on the trails. NEW GEOMETRY, SAME...
nordestcycles.com
Har jag missat nån självklar här för 29er med utrymme för 2.6 tums däck, 130-140mm fjädringsväg, stål, storlek L/XL (185cm/89cm inre benlängd)? Budget kring 1500 euro.