Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker annars däcken krängs värre utför/tvärs branta hällar än på platta svängar
![]()
Bottom Brackets
Discover suitable bottom brackets & cranksets for your bike – high quality for optimal power transfer | bike-componentswww.bike-components.de
En fråga, visst borde denna kunna lösa en konvertering till ss utan kedjespännare på min ragley marley..? Skulle nämligen lösa min längtan efter en ssht som en rätt simpel hoj som kan göra det mesta (utom klättra brant, men det undviker jag ändå)
Ja.
Verkar bra, men om jag har förstått rätt kan man inte byta lager på den.
8bar-bikes.com
Third Quarter 2022![]()
inte för att man på nåt sätt behöver en ny cykel, men nya metan ser ju smaskig ut. behöver inte vara budgetprylar på bara för att det e ht.
BIKES, SNOW, LIFESTYLE - COMMENCAL
COMMENCAL is based in the principality of Andorra, nestled away in the Pyrenees a stone's throw from the World Cup track. Commencal bikes caters for a wide range of mountain bikers. DH, enduro, trail, e-bike, kids bikes, dirt jump and more. We've got you covered.www.commencal-store.co.uk
Intressant! vill man ju se hur den ser utJävlar vilken gammal och aktiv tråd, vet inte om jag kommer hjälpa någon men;
jag körde en trek x-caliber 8 2021, kastade på en 140mm fox dämpare, dropper samt schwalbe hans dampf 2.4 fram o bak, blev en stört rolig stigcykel även om originalsyftet var en ingångs-xc. ?
Intressant! vill man ju se hur den ser ut
Vart är denna? Tänkte ut å cykla i den skogen nuÄh, jag postar här med bara för att jag är så nöjd både med hojen (min bigwig som postats här innan), bermen och att jag lyckades köra utan att case:a, iaf 50% av försöken.
Precis i slutet av denna: https://www.trailforks.com/trails/tonarsdrommar/Vart är denna? Tänkte ut å cykla i den skogen nu
Skulle givetvis aldrig gräva något på någon annans mark, men om du har hyllningar/sågningar/förbättringsförslag så kan jag nog se till att dom framförs. :PAh tack, hittade den rätt enkelt när jag drog ut ! Du som byggt ?
Någon som har nått på den nya Nordest bardino ramen?
Nån som vill sambeställa? Om man beställer för över €100 så får man €20 rabatt, så inkl frakt (€15) så landar det på €81.50 per person om man är två, plus frakt inom Sverige då om personen inte råkar bo i Göteborg som jag (den frakten kan man ju dela på dårå). Blir iaf ca 150kr billigare än att beställa själv.![]()
Eccentric BB for BSA Thread - 8bar Bikes
Our classic cycling bottle holds well and securely in the hand, can be easily filled through a large opening and allows effortless drinking.8bar-bikes.com
Hittade den här med, halva priset ändå. Men tveksamt om man kan byta lager på den heller.
Nån som vill sambeställa? Om man beställer för över €100 så får man €20 rabatt, så inkl frakt (€15) så landar det på €81.50 per person om man är två, plus frakt inom Sverige då om personen inte råkar bo i Göteborg som jag (den frakten kan man ju dela på dårå). Blir iaf ca 150kr billigare än att beställa själv.
Har du hittat en recension på den?
fixed.org.au
Beställde till min Stanton, så nu väntar jag på paket och mektid.![]()
Our classic cycling bottle holds well and securely in the hand, can be easily filled through a large opening and allows effortless drinking.8bar-bikes.com
Hittade den här med, halva priset ändå. Men tveksamt om man kan byta lager på den heller.
Återkom gärna med recension, dvs hur lättmekat det var och kvalitetsintryck.Beställde till min Stanton, så nu väntar jag på paket och mektid.
Ett första intryck.Återkom gärna med recension, dvs hur lättmekat det var och kvalitetsintryck.
Snyggt!
Va ute å lalla i ösregnet, nytt däck bak som verkar riktigt najs ännu, Michelin AM2 2,4”
Nice! Känner igen det där bygget. :-)
Va ute å lalla i ösregnet, nytt däck bak som verkar riktigt najs ännu, Michelin AM2 2,4”
Ja det är nog dina banor ?Nice! Känner igen det där bygget. :-)
Är inte AM2 rätt tungt? Har för mig jag kollat på det nån gång, verkar schysst i övrigt.
Gott, du får återkomma med recension om nån månad då. Hade för mig att det var betydligt tyngre, men sub-1000 är ju godkänt.Ja det är nog dina banor ?
980g, för mig var det att gå ner i vikt då mitt gamla väger 1250g. Så inte övertygad om det det håller helt ännu, men känns som en bra kompromiss hittills ?
Haha ja, det är upp till dig :P slottskogen ser jag? :)Gott, du får återkomma med recension om nån månad då. Hade för mig att det var betydligt tyngre, men sub-1000 är ju godkänt.
Alltid kul att se nån annan köra, särskilt betydligt bättre än jag kör dem själv. Eller tja, jag hade ju gärna kört dem "bäst"/snyggast, men men.. man får se det som inspirerande istf att bli bitter. :-D
Japp! Brukar ju bara bli bättre efter lite regn så vi tog några varv där. Kommer också förbättras lite framöver..Haha ja, det är upp till dig :P slottskogen ser jag? :)
Var i världen?
Var i världen?
De har black friday med 20€ rabatt på köp över 80€, vilket det blir med Sverige som destination.![]()