Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt osexig den där bakre stänkskärmen asså.?2 bananer på utflykt..Visa bilaga 589675
Haha ja om den är .polaren vill knappt cykla när han monterat på den.. ?men funktion för form....ellerRiktigt osexig den där bakre stänkskärmen asså.?
Ja, den är inte snygg… Men säkerligen bra!Riktigt osexig den där bakre stänkskärmen asså.?
Nej.Haha ja om den är .polaren vill knappt cykla när han monterat på den.. ?men funktion för form....eller
Alltså nä, den ser lika anskrämlig ut! Men med tanke på hur bra Mudhugger funkar och vilken dålig erfarenhet jag har av SKS-skärmar så hade jag alla dagar satsat på Mudhugger!Funderar på en SKS Mudrocker i år. Den är lite mindre ful, väl?
Cyklade på samma ställe i lördags, snorhalt även då :)
SKS är Mindre ful, i mitt tycke för mjuk och flamsig för studsig stig. Har den på en fullgung och testat olika monteringar. Märker och hör den när den går ner i däcket, först vek den sig rakt ned. Böjde då ihop den till V-formad längsgående, då viker den sig snett nedåt in i däcket.Funderar på en SKS Mudrocker i år. Den är lite mindre ful, väl?
Synd att slingan från utsiktsplatsen är helt förstörd och igenväxt ?Cyklade på samma ställe i lördags, snorhalt även då :)
Mudhugger skyddar inte bara mot regn och vatten utan mot samlag också.Mudhugger är ful men man märker den inte när man cyklar ?
Med cykeln ? ?Mudhugger skyddar inte bara mot regn och vatten utan mot samlag också.
Vilken slinga då? Jag cyklar ofta stigen från utsikten till Prästeklev. Är ju fantastiskt roligt i stort sett hela tiden ? Dock några träd ivägen här och där..Synd att slingan från utsiktsplatsen är helt förstörd och igenväxt ?
Det finns/fanns en rätt rejäl slinga längs med bergskanten. Redigt teknisk och helt fantastisk.Vilken slinga då? Jag cyklar ofta stigen från utsikten till Prästeklev. Är ju fantastiskt roligt i stort sett hela tiden ? Dock några träd ivägen här och där..
Vi pratar säkert om sammaVilken slinga då? Jag cyklar ofta stigen från utsikten till Prästeklev. Är ju fantastiskt roligt i stort sett hela tiden ? Dock några träd ivägen här och där..
Ja längs bergskanten finns det mycket trevlig och teknisk cykling ? Vi får ta en tur tillsammans någon gång, även om jag har en vanlig, obusig HT. Men har i alla fall lämpliga däck ?Det finns/fanns en rätt rejäl slinga längs med bergskanten. Redigt teknisk och helt fantastisk.
Fan. Tack för varningen.SKS är Mindre ful, i mitt tycke för mjuk och flamsig för studsig stig. Har den på en fullgung och testat olika monteringar. Märker och hör den när den går ner i däcket, först vek den sig rakt ned. Böjde då ihop den till V-formad längsgående, då viker den sig snett nedåt in i däcket.
På jämna stigar eller lugna cyklister är den bra, bra infästning och längd bak/framåt.
Tycker mudhugger är helt ok men sen är jag rätt snabb att ta av den när det torkar upp...Fan. Tack för varningen.
Får bli ett liv i celibat med mudhugger då.
Den där gaffeln vad tycker du om den? Jag ska kasta min i sjön snart ?
Jag kör så mycket stök så den gör väl varken till eller från. ?Den där gaffeln vad tycker du om den? Jag ska kasta min i sjön snart ?
Låter som något man säger till inköpsansvarig? ?En bra gaffel är viktigare på en ht än en fs då gaffeln ska även ta upp stötarna från bakhjulet, till viss del. Enklare modeller har svårare med just den biten
Låter som något man säger till inköpsansvarig?
Skulle också säga att gaffeln blir viktigare.....?Jag kör så mycket stök så den gör väl varken till eller från. ?
Nä jag är sjukt nöjd med den och hur den presterar för vad den är.
Man kan ju fingaffla en ht hur mycket man vill men rent krasst i slutändan? Som att sminka en gris ?
Såna där backar med rötter gillar INTE mina barn, varken uppför eller nedför?Hetsade min avkomma upp till Havstensklippan idag.
Rätt brutal backe upp innan det övergick i ren bergsklättring.
Med det fanns iallafall bra pokemons på toppen ?
Visa bilaga 591766
Visa bilaga 591769
Visa bilaga 591767
Jag tror vi hann med tre psykbryt på vägen upp, men ner gick fint ?Såna där backar med rötter gillar INTE mina barn, varken uppför eller nedför?