Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd
Bra kämpat ändå , mina hade gett upp å sagt vi vill bara hem?Jag tror vi hann med tre psykbryt på vägen upp, men ner gick fint ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra kämpat ändå , mina hade gett upp å sagt vi vill bara hem?Jag tror vi hann med tre psykbryt på vägen upp, men ner gick fint ?
Bra kämpat ändå , mina hade gett upp å sagt vi vill bara hem?
Sjukt snygg färg på dirten, är det en quinnie?Rastade två av hemmets hardtails idag (bara den ena i pumptracken dock).
Visa bilaga 591975
Stämmer fint.Sjukt snygg färg på dirten, är det en quinnie?
Sett flera säga att ground control fäster bra, trodde det var typ ett xc däck, känns som på tok för lite mönster för höst/vinter?Platt i Skåne, så man får ta de backar som finns. Fästet är betydligt bättre sen jag bytte till Ground control T9 2,35.
Visa bilaga 591981
Jag är nybörjare, så...Sett flera säga att ground control fäster bra, trodde det var typ ett xc däck, känns som på tok för lite mönster för höst/vinter?
Sett flera säga att ground control fäster bra, trodde det var typ ett xc däck, känns som på tok för lite mönster för höst/vinter?
Tack för klibborna! ?Helt underbart väder i Isaberg igår och kul o testa nydragningen av No mercy (inga bilder där tyvärr).
Visa bilaga 592169
Helt underbart väder i Isaberg igår och kul o testa nydragningen av No mercy (inga bilder där tyvärr).
Visa bilaga 592169
Det är ju mitt trick ju?Jag fyller år imorgon. Jag behöver ingen ny cykel, men tur att det finns nån i familjen som ofta behöver en ny cykel ...
En halv år gammal bild:
Visa bilaga 592356
Hamnade detta rätt?Lite lugn efter kusten - inget fancy bara rull - och gjorde ett beat
Snyggt :) Fast jag skulle gissa att ni borde byta till en sideloader-flaskhållare...Sonen hade ont i magen igår och jag behövde hämta honom från skolan och han var hem idag. Han hade just tillräckligt med energi för att skruva lite, så cykeln är nästan färdig. Vi väntar på en sadel och ramskydd. Och droppern, framdrev och pedaler behöver flyttas från gamla cykeln.
Visa bilaga 592958
Sonen kände sig nu tillräckligt bra för att köra wheelies:
Visa bilaga 592959
Cykeln funkar riktigt bra! Den verkar redan att passa honom. Enda problem är att växelreglaget slår i överröret.
Och korta bromslangarna ?Sonen hade ont i magen igår och jag behövde hämta honom från skolan och han var hem idag. Han hade just tillräckligt med energi för att skruva lite, så cykeln är nästan färdig. Vi väntar på en sadel och ramskydd. Och droppern, framdrev och pedaler behöver flyttas från gamla cykeln.
Visa bilaga 592958
Sonen kände sig nu tillräckligt bra för att köra wheelies:
Visa bilaga 592959
Cykeln funkar riktigt bra! Den verkar redan att passa honom. Enda problem är att växelreglaget slår i överröret.
Snyggt :) Fast jag skulle gissa att ni borde byta till en sideloader-flaskhållare...
Och sätta en spacer till under styret då :D
Och korta bromslangarna ?
Vad är det för framskärm du har på? Sitter den bara med bunt?Fredagsfin!
Visa bilaga 593103
MudhuggerVad är det för framskärm du har på? Sitter den bara med bunt?
Japp, sitter med 6 buntband.Vad är det för framskärm du har på? Sitter den bara med bunt?
Ser supergött ut!Inge vidare action kanske, men en lugn tur å rensa tankarna
Hej!Ser supergött ut!
Vad kör du för kamera? Och vad för inställningar?
Ja, såklart! 5000 - 5500 k. tack!iso? menar du kelvin?
Tusen tack för detta!Ja, såklart! 5000 - 5500 k. tack!
bit rate: high
shutter: auto
ev comp: -0.5
white balance: 5000k
iso min: 100 max: 1600
sharpness: medium
color: flat
raw audio: off
wind: auto
Japp, eller 2,7 (eller var det andra alternativet är). Endel schyssta drönare kör 2,7 och hade jag kombinerat med drönare hade jag kört 2,7 på go pro med. Tycker det blir smidigast i redigeringen. Men absolut 4k. Det skjuter jag i.Tusen tack för detta!
Jag skaffade mig en 8 Black jag med för ett tag sedan och försöker lista ut bästa inställningarna. Antar att det kan variera lite beroende på väder, men ska testa angivna ?
Sista frågan innan jag lämnar tillbaka tråden; man borde filma i 4k va?
Och sätta en spacer till under styret då :D
Lyckats kontaminera bromsen fram igen.
Jag äter belägg till frukost verkar det som.
Vad bränner man lättast med?Lite sprit och eld fixar det ?Kontaminerade bromsbelägg, en guide
Så dina skivbromsar har börjat gnälla, vad gör man nu? I regel finns det två anledningar till att skivbromsar skriker, dem är överhettade, eller mer vanligt, skivan och/eller belägg är kontaminerade men olja eller dylikt. Och dem beter sig på lite olika sätt, ett par överhettade belägg gnäller...happyride.se
brukar funka, man kan få hålla på ett tag om det inte e så mycket fjös i brännaren baraVad bränner man lättast med?Visa bilaga 593487
?