Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag missade tjockisrundan men vill ha en ny sådan redan imorgon!
Kan tänka mig en ganska lång runda, men i lugnt tempo och kanske en 10-15 min fikapaus ute på blå-gröna. Samlas HBB och start kl 11?
ska man ge sig på blå-gröna så är det tempo jag tänker mig ca 3,5h. vi körde den på 2,5h på en tisdagsrajd för några veckor sedan och det var över både min kondition och förmåga så den takten blir det inte. kan iofsig tänka mig helt andra sträckningar i sickla/hellas också.
vi kan ju improvisera rutt lite utefter vad vi tycker när vi ses helt enkelt, det där löser sig väl utan att det behöver divideras allt för mycket kan man tänka.
bror barabingbarabom följer ev med också och övriga som läst inlägget och vill med behöver bara dyka upp förstås. jag tar med en fika och vägrar folk ta fikapaus så får jag väl äta den när jag kommit hem, det vore inte första gången någon kom hem med mosad banan i väskan hur som helst.
Trevligt att det är fler som är långsamma :), blir inget för mig idag men skall hålla ögonen öppna och försöka hänga på framöver ! Är dock JÄTTElångsam, så orkar ni inte vänta får ni lämna mig i skogen, har jag tur blir jag adopterad av en grävlingsfamilj.
Jag, stQ samt en till polare dyker upp underdagen... så ser ni 2 Scott Scale 40 är det bara hänga på om ni vill åka rätt lugnt :)
Vi tar nog Gröna-Blå också
Vi var fem tappra som körde runt på trevliga (lagom krångliga) rot och stenklädda stigar. Men oj vad jag saknade korrekt vätskeanordning. Solen vrålade och jag var värsta törstläppen mest hela tiden. Dålig kondis också. Men kul var det!
Det var en skön tur, kul att träffa er. Såg nu när jag kom hem att drevet hade fått sig en smäll och var skevt, kan vara en orsak till kedjemecket... Tur - då slipper jag ju fila på tekniken ;-)