Heldämpad mtb för run 15k

Bull1

Medlem
Nu när jag fick min cykel Vitus sentier stuler för nån vecka sen, är det dags att beställa en ny.

Har varit inne på HT spåret och kollat upp vilka modeller som finns, men nu har jag ändrat mig och vill nog köra på heldämpat istället.

Vad finns det för bra cyklar runt 15 tusen klassen?
Har ingen koll alls på den kategorin.

kan det vara något? :)

Det har dykt upp några helt ok FS i den prisklassen det senaste året. Polygon Siskiu är ett exempel som är poppis i bl a Australien.

Denna Vitus Mythique har fått bra kritik, inte minst p g a godkänd framgaffel. "Lägre" modeller har fått lite ljumnare kritk även om jag tror VRS:en är helt ok. Finns ngn tråd om dessa.

Har för övrigt inte testat någon av dessa hojar, bara internetcyklat...

Nu när jag fick min cykel Vitus sentier stuler för nån vecka sen, är det dags att beställa en ny.

Har varit inne på HT spåret och kollat upp vilka modeller som finns, men nu har jag ändrat mig och vill nog köra på heldämpat istället.

Vad finns det för bra cyklar runt 15 tusen klassen?
Har ingen koll alls på den kategorin.

kan det vara något? :)

jag har köpt modellen över till frun. Men väntar på ny dropper då den som kom med var trasig. Jag tror att det är helt ok cyklar sett till vad man får betala. Jag får återkomma med recension när min fru har testat cykeln.

Tillbaka
Topp