Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Friskis Skrev:
-------------------------------------------------------
> oj, missade tråden och la ut en exakt likadan
> fråga...sorry!
>
> Om man vill cykla med er måste man komma på fika
> först? När en ni vid Hellas tro?
Jag fikar hellre efteråt. Vi kan ju avsluta med Brotorp?
Jag kan mellan 10.30-ca 13, men ni behöver inte rätta er efter mig jag kan cykal en liten tur själv.
...undrar om de är super halt, isigt? Hur var stigarna idag?
Brotorp låter bra, men jag kan hoppa över fikat helt, jag är ute efter cykling.
Jag kommer imorgon (om jag inte försover mig) .. Både däck och pedaler är fixade.
Men det är värst vad ni ska upp tidigt jämmt och ständigt .. sovmorgon! Hört talas om det? :-)
Det gick iallafall alldeles utmärkt att cykla utan dubb idag.
Malina Skrev:
> Jag kommer imorgon (om jag inte försover mig) ..
> Både däck och pedaler är fixade.
>
> Men det är värst vad ni ska upp tidigt jämmt och
> ständigt .. sovmorgon! Hört talas om det? :-)
Vadå, näe... morgonstund har guld i mund!
> Det gick iallafall alldeles utmärkt att cykla utan
> dubb idag.
johrn Skrev:
> bruse Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > PHIL! När är ni i Hellas? Eller H-backen?
> >
> >
>
> När vi har fikat klart och cyklat dit;)
> Det är ingen spårvagn så det finns ingen
> tidtabell;)
>
> Var inte så slö bruse cykla in till DrSpoke och
> smaka på hans kaffe
9 på morognen? Gnäll då inte att jag ska stanna å pissa hela tiden då!
Det är alldelles för tråkigt att cykla in till Söder fram och tillbaka , men jag tror på hans kaffe är gott.
Jag vill ansluta vid Hellas, som Bruse. NÄR, bara. Jag vill helst inte cykla ensam med Bruse ;)
Fan vad troll det finns här. Fler å fler verkar bli smittade. Ni är jävligt tröttsamma.
Vill ni inte ha med mig, så säg det då för fan. Sluta va så jävla otrevliga.
Men nu lugnar vi ner oss lite, va?! Det finns en tid och plats i första inlägget. Och eftersom vi inte vet någon tid för avfärd eller ens vilken väg vi kommer att åka är det väldigt svårt att bestämma tid och plats att hämta upp någon efter vägen. Om du absolut måste ansluta efter vägen får du väl be någon ringa vid avfärd, om det nu går att tajma på något sätt...
Jag tycker oxo att det är på tok för tidigt på en söndag, men kommer antagligen att släpa mig upp ändå :-)
Jag ser fortfarande inte tillräckligt roligt i att cykla från Älta till Söder och tillbaka, jag ser att flera bor på Söder så det är helt klart trevligt början till er.
Önskar er en bra tur, jag cyklar då själv fårn Hellas/Älta om ingen annan vill träffas där.
/Eszter
Ha ha ha ha ha ha h aha ha ha ..... Till o med något så enkelt som exakt tid och samlingsplats lyckas ni strula till, spåra ur och till o med bli förbannade över. "happy"mtb blir ett mer o mer ironiskt namn.
Tack , rosa är fint!
Oj va lite det blev för mig idag...fast du kan rita till en bit till Brotorp och vidare till Kolarängen som jag cyklade sen själv. Fast det var inte alls så roligt som på småstigarna, men ändå.
Tack för idag, (förutom prutten) hoppas att det blev lite bilder, nästa gång cyklar vi längre (jag):)
Så många spalt km man läst om Hellas här, tror jag att jag kan varenda stig, grästuva o kotte som finns där.. har iof aldrig satt min fot där... men iallfall...
Friskis Skrev:
> Tack , rosa är fint!
> Oj va lite det blev för mig idag...fast du kan
> rita till en bit till Brotorp och vidare till
> Kolarängen som jag cyklade sen själv. Fast det var
> inte alls så roligt som på småstigarna, men ändå.
> Tack för idag, (förutom prutten) hoppas att det
> blev lite bilder, nästa gång cyklar vi längre
> (jag):)
Jag har bara bilder när du ligger i snön med en cykel brevid. Men du vill väl inte att jag visar dom?