Hellas Reka långpass

lidalooparn

Aktiv medlem
Hellas Reka långpass
Håller på att reka en röd 4h runda
Håller ca 13km/h när jag hittar
Någon som har lust o rita in förslag på min bild?
Gårdagens felkörnings runda borde normalt tagit ca 2h.. tor Hammarbybacken
A622E023-31E7-4AAC-A3EC-C968483787C8.png

Hellas Reka långpass
Jag körde en 4:15 förra veckan med snitt 13,9 km/h som gav knappt 6 mil men då hemifrån så en del transport genom stan.
Man täcker in väldigt mycket av stigarna och ska man få ihop 4 timmar stigyckling i Hellas får man köra en hel del "kringelikrokar" och ska nog hitta rätt bra för att lyckas knyta ihop det hela bra.
Jag kan absolut dela min tur med dig från Strava på nåt sätt om det är av intresse så kan du se lite förutsatt att någon förklarar för mig hur jag enklast gör :)

Hellas Reka långpass
Jag körde en 4:15 förra veckan med snitt 13,9 km/h som gav knappt 6 mil men då hemifrån så en del transport genom stan.
Man täcker in väldigt mycket av stigarna och ska man få ihop 4 timmar stigyckling i Hellas får man köra en hel del "kringelikrokar" och ska nog hitta rätt bra för att lyckas knyta ihop det hela bra.
Jag kan absolut dela min tur med dig från Strava på nåt sätt om det är av intresse så kan du se lite förutsatt att någon förklarar för mig hur jag enklast gör :)
Kul. Vi kan ju följa varandra på Strava där ser man direkt rutten. Vad heter du där?

Hellas Reka långpass
det är väl bara o köra in på allt man tycker ser najs ut, sen har man man massvis med stig kvar. och det går o köra många timmar i Hellas för o köra allt.

Hellas Reka långpass
Sickla Skiftet -> Blåa mot Saltis men sväng ner mot Erstavik o kör en sväng på Holabandola och Moose Ridge + Rabbit Mountain Botlane -> tillbaka på Blåa o fika vid Saltis, för att sen mata på hemåt på Gröna (A-Trail om du har onödigt mycket tryck kvar i benen, vilket du troligen inte har IOM Moose Ridge...), avsluta med Sickla Skiftet och obligatorisk vätskepåfyllning på lämpligt ölhak i Sjöstaden!

Sov Så GOTT!!! ZZzzZZzzZzZzZz...

Tillbaka
Topp