Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ah, my thought precisely som man säger. Jag hade egentligen tänkt att köra tre snabba varv runt Ulvsjöslingan (mtbtre banan) för att se hur lång tid jag behöver. Snabbast förra året var 1.07 och långsamast 2.05. Men jag är öppen för förslag!
Men varför gör ni så här! Jag har precis peppat mig att cykla till Drottningholm efter jobbet, å hem via Slagsta färjan, för å få lite distans i benen. Men det är ju helg snart igen!
Tack för idag Jocke, det var trevligt att råkas igen!
Om det är någon som har med tre-loppet att göra som läser det här så ville jag bara säga att ni nog har litet jobb innan man kan tävla i det spåret som ni markerat på kartan. ;)
Kul att det har kommit igång igen. Jag hoppas kunna vara med på nästa cykling 17/8-04. Det blir nåt va ?
Eftersom jag nu ligger i träning för att komma upp till vårstandard skall det bli riktigt kul.