Hjälp! Akut behov av fatbikedäck i Hudiksvall

Randigeralf

Aktiv medlem
Är på cykelsemester med min fatbike i Hudiksvall och Hornslandet skall utforskas.
Ett däck till min fatbike är helt trasigt och jag behöver ett nytt.
Är det någon som vet hur jag får tag på ett nytt eller begat fatbikedäck i morgon fredag är jag tacksam. Skicka pm eller lägg nått i tråden.
26 tum och de flesta bredder är av intresse utom sånt med dubb.

/R

Kanske värt att prova Percykel (http://percykel.se) om de har öppet idag. Finns i central stan vid hamn. Jag tror att det är den enda riktig cykelaffär i Hudiksvall, de har verkstad också, så kanske viss chans ... ?

Tack!
Jag glömde skriva att Perscykel har inga däck hemma däremot var de väldigt snabba att svara tom utanför öppettiderna.

Tar tacksamt emot fler förslag.

Om det inte löser sig på annat sätt så är det ju inte jättelångt till sundsvall eller gävle där dom har xxl. Om man har bil alltså.

Har ett nytt jumbojim 4.8 liggande men bor i Arbrå 6 mil från huddik,ring om vill 070-2410629

20160506_140848.jpg

Kl 1408. Redo igen för en tur i skogen. Stort tack Iza!

Kul att det löste sig! Får man gissa på att cykeln hängde bak på bilen och bakdäcket hamnade lite väl nära avgasröret? Klassiskt rookie-mistake.

Ja happy levererar verkligen.
Ja det var rookemisstaget, Lulle. Rätt gissat. Ny bil och cyklarna bak i stället för på taket som jag är van. Dumt.
Ja Hornslandet är jättefint. En havsörn visade upp sig också. Grymt.

IMG_20160506_173110.jpg

Tillbaka
Topp