SåsenFrÅsen
Aktiv medlem
Hjälp jag får inte loss mitt Force x1 vevparti
Alltså inget är self extracting på något sätt, vad gör jag fel alternativt, vad har jag tappat bort?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej jag har allt som Berk visar på bilden och när jag skruvar dit brickan och sedan bulten som är 8mm (dvs hägst upp i vänstra hörnet) men trotts att jag skruvar åtden allt jag har medsols så händer inget. Tanken är väl att skruven ska trycka ut veven?
Kanska ska jag "längre in" i veven med 8an?Hej jag har allt som Berk visar på bilden och när jag skruvar dit brickan och sedan bulten som är 8mm (dvs hägst upp i vänstra hörnet) men trotts att jag skruvar åtden allt jag har medsols så händer inget. Tanken är väl att skruven ska trycka ut veven?
så närmast vevlagret skall altså bultenFörst skruva dit bulten, sen muttern. Då drar du ut bulten igen och tar den med vevarmen.
så närmast vevlagret skall altså bulten
vara? och Dammbrickan ska sittk var när jag trycker in 8an?
Jag trodde ju att jag kom ihåg hur man gjorde ju...Läs manualen innan du börjar meka...
Precis, det är ju standardförfarande. Försök först, bli förbannad för att det inte går som en vill. Sedan läs manualen och få en aha-upplevelse.Jag trodde ju att jag kom ihåg hur man gjorde ju...
Jag skulle jag isf också ha missat den här känlsomässiga berg-och-dalbanan och känslan av tacksamhet mot mina med-happyiter!
Jag ångrar inget.