Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om någon kan hjälpa mig vart jag kan köpa eller om någon kan 3d printa ett åt migJag letar efter en sådan här fast högre eller vad man ska säga
Har en 3t exploro raceMax som jag försöker montera en 50 klinga på men måste höja upp framväxel mer än vad standard fästet kan
Inte stark ? men har kört landsväg några år men just köra packade grusvägar mm samt fortfarande kunna bränna på landsväg med dubbla hjulsetHur mycket högre behöver framväxeln sitta då? Är det bara typ en millimeter är väl den uppenbara lösningen att fila upp spåret i fästet en aning.
Det finns en SRAM Red AXS framväxel där skruvhålet sitter längre ner. Den säljs dock endast i paket med de nya största versionerna av Quarq-ringarna.
![]()
SRAM Red AXS adds massive pro-sized chainring options, sold only with powermeters
SRAM makes larger chainring sizes for their sponsored pro cycling teams, and now you can buy these monsters for your bike, too.bikerumor.com
Rotor har en shim som kan behövas på vissa hojar för kompatibilitet med deras största ovala kedjaringar. Kanske fungerar till detta också, men då växeln även skjuts bakåt kommer vinkeln mot ringarna påverkas.
Rotor QXL-Rings Adapter för växxellödning | bikester.se
Rotor QXL-Rings Adapter för växxellödning - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Rotor Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Förstår dock inte riktigt varför du behöver så hög utväxling på en gravelhoj. Antingen så är du vansinnigt stark eller så borde du av däcken att döma köpt en landsvägscykel istället…