MelkerMelkersson
Medlem
Hope PRO 4 eller dt swiss 240
Tjena alla cykeltokar!
Jag är inne på att bygga nya hjul till min DH-båge men vet inte om jag ska satsa på dt swiss 240 eller Hope PRO 4 nav, någon som har erfarenhet av dessa ? Jag har tidigare kört på hope pro 2 evo och tycker de är fina, både lätta att serva och rullar fint.
Jag är inne på att bygga nya hjul till min DH-båge men vet inte om jag ska satsa på dt swiss 240 eller Hope PRO 4 nav, någon som har erfarenhet av dessa ? Jag har tidigare kört på hope pro 2 evo och tycker de är fina, både lätta att serva och rullar fint.

